zaterdag 27 maart 2021

Shappy Birthday!

 


Vandaag nog een kaartje met de leuke digi van Imagine that digi.
Deze hoort ook bij het setje van de krokodillen. ook deze vind ik leuk en allerlei dingen mee te doen.
Ik heb de kleuren van de digi een beetje gehouden naar het geruite papier.


Ik ben begonnen met een groene cardstock en daarop zo'n leuk geruit papier, ik hou wel van ruitjes.
Ik weet alleen niet meer van welk merk dit papier is? Het is al een oudje.
Achter de digi diverse papiertjes in blauw en bruin.


De digi gekleurd met de copics en wat aangetipt met glitterstiften. De oogjes heb ik nog bewerkt met clear pearldrops zodat ze er een beetje uitspringen.


Ook aan de binnenkant feestelijke ballonnen. Deze had ik eigenlijk voor de buitenkant gemaakt maar daar konden ze niet meer bij.
Wel een vrolijk kaartje vind ik, wat jullie?

We zijn nog steeds druk met onze keuken, hij wordt weer als nieuw, alles is bijna vervangen behalve de kastjes en aangezien mijn mannetje alles zelf doet gaat het niet zo snel.
Maar het wordt wel mooi, ik laat jullie wel wat foto's zien als het klaar is.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekeinde, vannacht de zomertijd weer in.
Hopelijk komt het weer dan ook een beetje mee!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.




 

16 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. En dan wil ik je hier ook even bedanken voor de leuke verjaardagskaart!
      xxx Margreet

      Verwijderen
  2. O wat leuk de dino, mooi gemaakt Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze dino is echt te gek op jouw kaart, ik vind hem zo geinig. leuke kleuren heb je gebruikt! Succes met de keuken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De gele ballon is er leuk bij, dat maakt het heel feestelijk.
    Het krokodilleje vind ik lief zeg.
    De oogjes zijn zeker sprekend, met dat kleine tipje pearl drops erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd is die krokodil,en helemaal in feeststemming. Een hele vrolijke, mooie kaart Marijke. Knap dat je man zelf de keuken op kan knappen en fijn als straks alles weer netjes is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart van buiten en van binnen! De digi heb je prachtig ingekleurd. Succes met het klussen in de keuken, zal vast heel erg mooi worden

    Fijn weekend & tot de volgende kaart!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Marijke. Ja, soms zijn de stansen net iets groter dan je dacht of je kaart is wat kleiner.. maar goed opgelost.
    Succes met de keuken. Leuk als je een foto laat zien, als het klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk krokodilletje en daar heb je een hele toffe verjaardagskaart mee gemaakt.
    Mooi ruitjes scrappapier erbij.
    Prachtig gemaakt Marijke.
    Nog veel succes met de keuken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je kaartje en alles is perfect op elkaar afgestemd.
    Fijne zondag !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi en vrolijk kaartje Marijke. Succes met de keuken. Ik ben blij dat de mijne af is.

    Fijne zondag, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart met de vrolijke krokodil en heel veel succes met de keuken,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke verjaardagskaart met de feestvierende krokodil.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super CUTE Marijke!! Love your coloring an the fun banner up top. Thanks so much for sharing in my Customer Gallery at IMAGINE THAT DIGISTAMP! :)

    BeantwoordenVerwijderen