donderdag 25 maart 2021

Week 12 bij 52 WTC met een uitdaging

 


Week 12 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Het is weer de laatste donderdag van de maand dus dan hebben we weer een leuke uitdaging!
Deze keer heeft Colien iets bedacht, zij wil namelijk pastelkleurtjes zien.


Allemaal zoete kleurtjes, je mag alle kleuren combineren of een paar eruit kiezen als het maar pastel is!
Ik heb de kleuren roze, groen en parelmoer gekozen.
(nu zie ik geen parelmoer in het plaatje, ooh)


Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een mintgroen papier, daarop een roze papier die ik uitgestanst heb. Nog een groen strook erop en daarop het plaatje.


Een plaatje met mooie parel kerstboompjes en een parelrand eronder! 



In de hoek nog een verhoogde stikker van de action met een tekst.


Aan de andere kant Xmas.


En aan de binnenkant ook in de kleuren gebleven.
Een leuke uitdaging toch?
Doen jullie gezellig weer mee? 
Bij 52 WTC zijn mooie voorbeelden te zien van alle dames van het DT team.
Ik kom zeker even kijken bij jullie, voor nu zeg ik bedankt voor je bezoekje en groetjes
Marijke.


22 opmerkingen:

  1. Prachtige sfeervolle kerstkaart met leuke details, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de pastelkeuren vind ik altijd mooi, leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Marijke in deze mooi kleuren!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Marijke met mooi plaatje en rij parels
    Weer goed gelukt in paatelkleurtjes , fijne donderdag .
    Groetjes Epie en Birdie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Marijke.
    Mooi in deze zachte kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is je super gelukt, deze prachtige kaart in pasteltinten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh, wat een ontzettende lieve kaart is dit.
    Super mooi plaatje erop en verder veel romantische kleurtjes. Heel lief🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is jouw voorbeeld kerstkaartje voor deze pastelkleur challenge Marijke...een heel chique plaatje erop en verder ook opgemaakt met mooie details..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart in deze mooie zachte kleren. De kaart leuk afgewerkt binnenin. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi Marijke !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt. Ik houd erg van zachte kleuren, je hebt alles heel mooi gecombineerd!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in deze zachte kleurtjes, Marijke. Knap hoe jij ook altijd bijpassende plaatjes weet te vinden! Ik vond het een echte uitdaging.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Shabby Chic kwam in mij op toen ik je mooie kerstkaart zag Marijke. Dat komt denk ik door het mooie plaatje van die leuke boompjes. Het is een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kerstkaart in zachte pastelkleurtjes.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die boompjes op je plaatje vind ik zo schattig! Maar je kaart is in z'n geheel ook mooi hoor met mooie kleurtjes en leuke details.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele leuke kaart Marijke....toch niet gemakkelijk in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is wel leuk maar ook wel erg zoet.
    Je ben een echte kunstenaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een toffe kaart Marijke, ik heb me teveel op alle kleuren gefocust, zo mooi van jou in die zachte kleurtjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat passen die pareltje mooi bij het plaatje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje in zachte tintjes, zoveel op te zien!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi, dit kerstkaartje in zachte tinten. Die rand met pareltje past mooi bij de boompjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig die zachte kleurtjes. Ik ga proberen mee te doen..

    BeantwoordenVerwijderen