donderdag 18 maart 2021

Week 11 bij 52 WTC

 


Week 11 bij 52 WTC met iedere week een kerstkaartje!
Ik heb me er deze keer makkelijk vanaf gemaakt met alleen stansjes.
Ik had deze groep zingende mensen gekregen en vond ze zo leuk dat ik er meerdere kaarten van heb gemaakt!

De eerste is een bling bling kaartje geworden met al dat zilver op de achtergrond!
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een zilver papier wat een beetje lijkt op een stofje, het zit op een rol en is moeilijk te snijden.
Daarop een halve cirkel met het hologrampapier en de stans ervoor.
De tekst en de muzieknoot uitgestanst uit glanzend rood karton.


Ik heb er twee voor elkaar geplakt, een zwarte achteraan en de witte voorop, zo lijkt het net een schaduw!

Hier onder nog een variant met wit papier op de achtergrond en allemaal sterren erin.
Hier brand de lamp ook! 
Verder met sterren in glitter rood papier.


Ik vind ze leuk, ik heb nog een paar stansjes gekregen dus er komen nog een paar kaartjes mee hoor!
Weer twee kaartjes klaar voor het einde van het jaar! Het gaat goed. 
Doen jullie weer mee deze week?
Nancy en Miranda laten jullie een mooi voorbeeldkaartje zien voor extra inspiratie.
Ik zal zeker even langs komen bij jullie, voor nu zeg ik veel succes en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.





22 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan met de 2 kleuren stansjes, mooie kerstkaartjes, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meteen twee mooie kerstkaartjes op voorraad Marijke !!
    Fijne donderdag Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje wat mooi dat silhouetkoortje leuke kleuren en andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke feestelijke kaartjes met wat bling bling,
    geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke kerstkaarten heb je gemaakt.
    Bling bling straalt op je kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee leuke kaarten met het zingende koor. Tof die glitter achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een mooie kerstkaart voor deze donderdag Marijke..heel mooi opgebouwd met al die leuke stansjes..en leuk idee om te lamp aan te doen....
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor, die zingende groep op je kaarten. Twee heel mooie kaarten, leuk die bling op de achtergrond.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk die stansen van die zangers en je hebt er twee hele mooie kerstkaarten mee gemaakt Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee leuke kaartjes, mooie silhouette-stans is dat!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten. Ik vind de brandende lamp zo leuk, goed bedacht!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee hele mooi kerstkaarten met de leuke stansjes die je hebt gekregen, leuk idee met de brandende lamp,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je twee gezellige kaartjes gemaakt Marijke....ik vind ze allebei leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gemakkelijk vanaf gemaakt ... alleen maar stansjes ... toch best wel bewerkelijke kaartjes als je het mij vraagt!
    Ik hou eigenlijk totaal niet van dat hologram papier, maar in deze combinatie is het echt super geslaagd.
    Liefs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaarten en wat leuk die stans die je hebt gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke stans is dat en wat zijn die silhouettes gaaf op je kaartjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi idee, die schaduw achter die zingende mensen.
    Ik vind dit 2 super leuke kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooo wat een mooie kaartjes maakte je Marijke, erg mooi hoe je de schaduw gebruikt hebt, super! Fijn weekend Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kerstkaarten met de zingende figuren. Z3 zijn beide leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen