vrijdag 11 februari 2022

Een gezellige verjaardag!

 



Vandaag heb ik een kaartje gemaakt naar de sketch van de Creative sketchy girls.
Ik heb hem een slag gedraaid.


Het is een dameskaartje in het geel met groen. Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop diverse papiertjes in de vorm van de sketch. Overal zit nog een extra geel papier onder geplakt.


Het plaatje is van Daantje en erboven een tekst met een glanskarton erachter.


Bovenaan een vlinderrij en een strik van groen satijn.
De vlindertjes zijn ook van een glanskarton.


Binnenin de kaart ook nog een beetje aangepast aan de buitenkant met een extra vlindertje en een geel papier.


Dit is het weer. 
Deze kaart doet dus mee met de uitdaging van Creative Sketchy Girls!

Mijn mannetje is morgen jarig dus we hebben feest. 
Op gepaste wijze in twee dagen, dus het hele weekeind druk!
Hij wordt 70, ik vind het al een hele leeftijd hoor!
Deze kaart is niet voor hem hoor! haha!

Maar voor nu zeg ik een fijne dag en een fijn weekeinde voor jullie en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.




12 opmerkingen:

  1. Je merkt het in de kaarten die men maakt we willen zon de en de kleur geel, prachtige kaart Marijke, en een fijne verjaardag samen met je man morgen gefeliciteerd alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking van de schets !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met een leuk plaatje en extra mooi dat je alles hebt gemat met geel papier. Fijne dag morgen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje.
    Alvast een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart heb je gemaakt.
    En alvast van harte met je man. En maak er een gezellig weekend van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, voorjaar op je blog!!
    Ik krijg er meteen zijn in.
    Hele mooie kaart vind ik dit en ik had meteen begrepen dat deze niet voor je man wasπŸ˜‰.
    Gefeliciteerd, poh, 70, mooie leeftijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi , prachtige lentekaart. Het matten met het gele papier geeft het net iets extra's. Gefeliciteerd met je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk kaartje met al die laagjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk met die sketch. Mooi ook hoe je de binnenkant hebt voorzien van een designpapiertje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen