donderdag 24 februari 2022

Week 8 bij 52 WTC met een uitdaging!

 


Week 8 van de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
Het is de laatste donderdag van de maand februari dus weer een uitdaging erbij!
Deze keer mocht ik kiezen en ik ben gek op ruitjes en /of stippen. Dus dat wordt de uitdaging deze keer.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een rood papier met stipjes en daarop een rood geruit papier.


Een rood lint en een beige papier met rendieren erop.
Bovenaan nog een randje met allemaal boompjes.
Het plaatje van een rendier.


Ik heb deze gekleurd met de copics.


Aan de binnenkant ook een ruitje en een plaatje en een tekst.
Wel een vrolijk kaartje geworden toch.


En natuurlijk nog een leuk prijsje voor de mooiste ruitjes- en/of stippenkaart.
Dus ik zeg veel succes en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.









19 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Marijke met dit vrolijke hert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd Marijke! Zo grappig dat rendier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vrolijk kaartje, Marijke! En ruitjes en stippen, ik word er ook vrolijk van, dus bedankt voor deze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke dp en leuke rendier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt voor je eigen uitdaging! Er zullen er vast veel mee gaan doen, het is een heel toegankelijke challenge!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk met dit guitige rendier !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke gezellige kerstkaart en je hebt een leuke challenge bedacht! Ik denk ook dat er heel veel mee doen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie Kerstkaart, van binnen en van buiten: heel mooi gedaan

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Marijke, en superleuke Challenge heb je verzonnen.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een leuke uitdaging bedacht Marijke en je hebt er ook een vrolijke inspiratie-kaart voor gemaakt. Zowel de binnenkant als de buitenkant heb je mooi gedecoreerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk rendier op de geruite achtergrond, mooie kerstkaart hebje gemaakt en een leuke uitdaging, ik ben al aan de slag gegaan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke challenge met de ruitjes en stippen.
    In ons dialect zouden wij zeggen karokes en bollekes.
    Super leuk de inspiratie kerstkaart die je hiervoor gemaakt hebt. Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk Challenge Marijke.
    Jij hebt al een mooi kaartje gemaakt....nu wij nog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik snap jou, ik ben ook dol op stipjes en ruitjes, ik ga zeker meedoen.
    Wat een gezellige voorbeeld kaart maakte jij.
    Het rendiertje vind ik lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie voorbeeldkaart voor de nieuwe ruiten en of stippen challenge van 52 WTC met grappig rendier.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben wat te laat met mijn KKT blogrondje maar het voordeel is dat ik meteen heel veel leuke kerstkaarten meepik! Heel erg leuk met deze vrolijke eland en ik ben dol op ruitjes. Ook je KKT kaart met het lieve zeehondje is zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeker een leuke nieuwe uitdaging met de ruitjes, leuke kaart maakte je met het rendier.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart met het rendier en het ruitjespapier Marijke. Mooi ingekleurd.
    Fijn weekend, Antje

    BeantwoordenVerwijderen