woensdag 23 februari 2022

KKT met jeansblauw en koperbruin.

 


Vandaag is het de laatste woensdag van februari dus we hebben weer een Kleuren Kaart Team bij Martina.
Het zijn deze keer de kleuren jeansblauw van vorige maand en de nieuwe kleur koperbruin.
Een hele mooie combinatie maar al het koperpapier wat ik heb is glanzend karton.
Dus nog veel jeansblauw deze keer.
Dat gaat wat worden volgende maand!!


Ik heb de kaart ook gemaakt naar de sketch van KIC, dat vond ik wel een leuke en ik wilde er geen mannenkaart van maken dus een labeltje erbij is wel weer een beetje vrouwelijk toch?
Ik ben begonnen met een blauwe cardstock en daarop een jeansblauw papier. De zijkant is een stukje afgesneden en aan de binnenkant een donker jeansblauwe kleur.
Het labeltje zit aan de binnenkant en steekt er uit.

Het plaatje is een oudje van Marianne geloof ik en geplakt op de cirkel met tekst van Marianne.
Ook deze koperbruin glanskarton.


Hier te zien het labeltje met een stukje tekst die aan de voorkant is afgesneden van de cirkel en wat schelpjes erbij en een blauwe strik.


Bovenaan nog twee stukjes glanskarton met een schelpje erboven ook van blauw glanskarton.
Ze zitten aan de andere kant maar ik had geen ruimte meer op links. Mijn cirkel was wat groot uitgevallen!
Hoop niet dat dat erg is voor de uitdaging?


Wel dit is het weer, wil je weten wie er allemaal mee doen met Martina  klik dan hier en kijk dan even op haar blog.
Bedankt iedereen voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

KKT bij Martina



KIC

26 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Marijke leuk plaatje koos j erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt met de halve cirkel en zeehond er op.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi

    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk Marijke gemaakt met deze sketch voor KKT
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Leuk bedacht met de zeehond bij deze kleuren, past goed bij elkaar

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje.
    Het plaatte is er mooi bij en met een beetje fantasie is de zeehond jeansblauw😉.
    Ik ben ik heel bemoeid naar volgende maand, want heb ik niet zoveel koper in mijn voorraad.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tof kaartje Marijke, leuk met het label erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje heb je volgens deze sketch in de KKT kleuren gemaakt Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaart met de KKT-kleuren!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. MOOI kaartje Marijke met die zeehond.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart is het geworden Marijke!! Ik had hetzelfde maar een beetje glitter en glans koper. Maar dit x kwam het goed en de volgende keer vast ook. Ik ben al benieuwd naar de nieuwe combi.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met die zeehond. Mooi.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje is het geworden, Marijke. Mooie koperen details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave uitwerking van de schets !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart.
    Het plaatje past er zo goed bij en is zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met dat lieve zeehondje, Marijke. Zeehondjes zijn al vanaf mijn kleutertijd mijn lievelingsdieren, dus helemaal top!
    Past ook prima bij de kleurencombinatie.
    Leuk om die cirkel zo gedeeltelijk te gebruiken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. groot gelijk, twee vliegen in 1 klap. een geslaagd en mooi kaartje heb je gemaakt !
    fijn dat je er weer bij was deze maand, nog een fijne avond,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke en mooie kaart heb je gemaakt in de gevraagde kleurtjes.
    Groetjes en nog een fijne avond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi Marijke! En dat glanzende vind ik juist wel mooi! EN zeker voor de volgende keer ;-)
    ( weer even een reactie met mijn DT account. De robot plaagt me weer...)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Marijke. ik vind een touch of koper juist wel mooi, anders wordt het gauw overheersend. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Marijke,

    Leuke kaart maakte je met deze afbeelding in de hoofdrol!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt een hele leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig, dat stukje natuur op je kaart, schattige afbeelding.
    Een geheel mooie kaart.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Marijke.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen