donderdag 10 februari 2022

Week 6 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.

 


Week 6 alweer met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
We hebben de uitslag van vorige week met de kaarsjeskaartjes.
De top 3:
1. Anja (6)
2. Gerie (18)
3. Erie (14)
Dames van harte allemaal!

Deze keer nog een kaart die ik verstuurd heb vorig jaar  naar mijn kleindochter omdat ze zo gek is van paarden.
Het is een simpel kaartje maar met de glanskarton stukjes valt hij wel op.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar een grijs ruitje op.
 Ik ben gek op ruitjes met de kerst!
Verder een zwart karton waar al diverse afbeeldingen in stonden en dan de foto met de paardjes.



Onder het plaatje dan een goud hologramkarton en ook nog een lint.
Boven aan nog een kerstwens in het goud.


Ook aan de binnenkant nog wat versiersels.
Ook een ruitjespapier links en aan de andere kant een tekst en een kerstboom.
Ziet er wel leuk uit vind ik. Dit zijn allemaal plaatjes uit zo'n doordrukboekje.
Daar doe ik anders toch niet veel mee dus zo maak ik die plaatjes een beetje op!


Wel dit is het weer. Ik gebruik af en toe nog wel kaartjes van vorig jaar die ik nog niet heb laten zien.
Ik heb er dit jaar veel minder nodig dus doe het rustig aan met maken.
 
Ik wens jullie een fijne dag vandaag en ik kom zeker kijken naar jullie creaties.
Bedankt voor je bezoekje en groetjes
Marijke.















21 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Marijke, zal je kleindochter wel heel erg blij mee geweest zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige paardenplaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief plaatje🥰.
    Mooie kaart, dat Goud maakt het echt helemaal Kerst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze leuke kaart zal vast in de smaak zijn gevallen bij je kleindochter. De gouden details maken het extra chique.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sfeervolle kaart !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart ook de binnenkant heb je prachtig gedaan
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kerstkaartje, zowel de buiten- als de binnenkant!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig plaatje op je mooie kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk kaartje voor de kleindochter...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kerstkaart voor je kleindochter Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie, chique kerstkaart met een prachtig plaatje en heel mooi papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kaart met mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke kerstkaart.
    Een mooi paar paardjes en prachtig DP hierbij gebruikt.
    Ruitjes zijn altijd mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met heel leuk paardenplaatje, Marijke! Lief om dit zo voor je kleindochter te maken!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kerstkaartje Marijke met het mooie paardenplaatje erop.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart voor je kleindochter. Een heel mooi plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel, heel mooi kaartje en een heel mooi plaatje.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart met paarden heb je voor je kleindochter gemaakt. Feestelijk met dat hologram karton.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie verrassende kerstkaart met de twee paarden Marijke.
    Daar zal je kleindochter heel blij mee zijn!
    Mooi de combinatie met het hologramkarton.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart met de paardjes en leuk effect met het hologrampapier ! Leuk ook hoe je de binnenkant hebt versierd. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen