donderdag 17 februari 2022

Week 7 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.




Vandaag is het week 7 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Ik heb vandaag een kaartje gemaakt met het mooie papier van de action. 
Er zijn al veel kaarten met deze plaatjes geshowd, dus doe ik het ook maar!
Ik ben begonnen met een crème cardstock en hier diverse papiertjes uit dat zelfde boek. 
Al die kleuren en motieven passen zo mooi bij elkaar!

Ik heb de kaart gemaakt naar de sketch van Cheerful Sketches.
Een mooie sketch vond ik!


Het plaatje heb ik nog een beetje opgesierd met gouden ballen bij zowel de boom als de guirlande over de schoorsteen.


Onderaan een tekst met kerstwens.


Ook de cadeautjes heb ik nog een beetje opgesierd met een beetje goud.


Nou dit is het weer. Ik hoop dat jullie gezellig meedoen met 52 WTC vandaag.
Ik ga het zien, ik kom zeker even langs vandaag.
Iedereen bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


Deze kaart doet mee met de uitdaging van Cheerful Sketches met een sketch.














20 opmerkingen:

  1. Een prachtig sfeervol kerstkaartje maakte je Marijke, ik vind de gouden kerstballen ook erg leuk gedaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met dit design papier, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart Marijke. Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het huiselijke tafereeltje en de leuke sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart met sfeervol tafereeltje, Marijke! Mooie sketch.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met leuke plaatjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave uitwerking van de schets !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig en leuk kaartje met de moeilijke sketch!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie schetsuitwerking. Je hebt een mooi sfeervol plaatje op de kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige nostalgische kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi , en wat een gezellig tafereeltje. Leuk gedaan die extra gouden accenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig kersttafereeltje heb je gemaakt op je kaart, mooi gedaan!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie, nostalgische kaart, Marijke!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellig tafereeltje op je kaart Marijke....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met de leuke sketch, het papier en plaatje passen heel mooi bij elkaar
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kaart met dit mooie papier en plaatje, tof met de fijne gouden details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart met het mooie plaatjes en mooie papier Marijke.
    Leuk met de gouden details.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart met dit plaatje en leuk dat je aan de slag ging met de sketch van Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie kerstkaart heb je met die sketch gemaakt Marijke en dat plaatje ziet er gezellig uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellige kerstkaart! Ik wil mij zo in de zetel neerploffen. :-)
    Bedankt voor je deelname aan Cheerful Sketches.
    Hopelijk tot een volgende keer.
    Liefs, Myriam
    DT Challenge Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen