vrijdag 22 juli 2022

Hello Babe!

 


Vandaag een ondeugend kaartje voor een van mijn zonen.
Ik had weer eens zin in kleuren en deze plaatjes zijn altijd leuk voor een mannenkaart!
Ik ben begonnen met een roze cardstock en daarop een zwart/wit papier en een groen stippenpapier.


De stempel is Kenny K. en is al een oudje maar altijd nog leuk.
Ik heb deze gekleurd met de copics en de achtergrond is een stempel met stippen.


Hier nog even van dichtbij!


En in de hoek nog een tekst.


Aan de binnenkant nog een verjaardag tekst en hetzelfde papier zwart/wit met eronder een groen randje.
Ik vind het een leuk kaartje en ben benieuwd hoe mijn zoon dit zal vinden, haha!
Het is rustig in blogland maar vind het leuk als jullie een berichtje achter laten.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

Penny Black Saturday Challenge met :anything goes met stippen en/of strepen
Intern.Arts and Souls met: mannelijk




7 opmerkingen:

  1. Oooh zo een geweldig mooi kaartje.
    Leuk dat je dit maakt voor je zoon.
    Een prachtige meid die je heel mooi hebt ingekleurd.
    Tof gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, sexy kaartje voor je zoon!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze digi ken ik niet, wat een ontzettende leuke kaart!
    Mooi gekleurd, ik denk dat je zoon hier vast heel blij mee is.
    Mooie combinatie, dat roze en deze kleur groen erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart voor je zoon !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi.... leuk om als moeder zo'n kaart aan een zoon te sturen! Hij is leuk! En het is zeker rustig in Blogland. Mensen zijn vast in de vakantiemood....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappige en ondeugende kaart voor een van je zonen, wat een leuke digi, ik hoop dat mijn reactie nu wel geplaatst wordt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute card and great coloring. Thanks for joining us at International Art & Soul. Good luck. Maggie, DT

    BeantwoordenVerwijderen