woensdag 27 juli 2022

KKT Magenta roze met licht geel.

 


Het is weer de laatste woensdag van juli dus we hebben een KKT bij Martina. 
Twee kleuren combineren en verder geen andere kleuren gebruiken. Deze keer de kleuren magenta roze en licht geel.
Een vrolijke kleurencombinatie en dit roept natuurlijk om veel bloemenkaarten.
Ik heb dan ook een bloemenkaartje gemaakt! Ik ben begonnen met een lichtgeel cardstock en hierop een roze papier. Daarop een papier die ik bewerkt heb met inkt en poeder in geel.


De bloemen zijn uitgestansd en op elkaar geplakt met een mooi roze en geel steentje erop.


Het frame aan de achterkant is roze en van de action.
Verder bovenaan nog een tekst ook in het roze.
Ik heb nog een kaartje gemaakt en deze weer met inkt bewerkt en een stempel van een vlinder. Deze heb ik twee maal gestempeld en de vlinder is er later verhoogd opgedaan.



Hier ben ik begonnen  met een roze cardstock en daarop een gouden randje onder de stempel.
De stempel iets gekleurd en de bloemen eronder met diverse kleuren geel bewerkt.
Nog een mooie tekst over de vlinder.


Wel dit waren mijn kaartjes voor de kleuren uitdaging. Moest er wel weer even in komen zo na de vakantie, maar het is wel weer fijn om te knutselen.
Heb bewust niets mee genomen met vakantie, want meestal komt daar niets van.
Ben benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben, ik kom zeker kijken bij jullie!
Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.
 





9 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes in de KKT-kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten in de gevraagde kleuren, knap dat je weinig wit papier hebt gebruikt, leuk dat frame met bloemen en een gave vlinder,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geslaagde kaarten in deze kleuren. Mooi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt 2 mooie kaartjes gemaakt Marijke, in deze kleurencombi.
    Mooie dag verder.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten in de KKT kleurtjes, Marijke. Vooral die met de vlinder vind ik erg geslaagd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat fijn te zien dat je lekker aan de slag bent gegaan met deze kleurencombo. Mooie kaartjes zijn het zo geworden, geslaagd
    blij met je deelname deze maand,
    fijn dat je er bij bent voor deze uitdaging,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee zonnige kaartjes, echt feestelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes in mooie kleuren, het is je weer gelukt zo na de vakantie. Herkenbaar ook, dat je erin moet komen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen