zaterdag 30 juli 2022

Pluk de dag.


Vandaag een paars kaartje.
Ik had met Ida, een vriendin, een uitdaging van vreemde stansen waar we geen raad mee wisten.
Ik kreeg van haar en stans met cirkels.
Ik had een mooi designpapier en daar haalde ik een hoek met de bloemen vanaf.
Deze plakte ik op een glanspapier en dan weer op een kaart.


Een plaatje met lavendel erbij uit een boek van Studio Line.

Een cirkel met een tekst paste precies in de grote cirkel en die heb ik verhoogd met een strikje opgeplakt.


Aan de binnenkant ook nog een plaatje met lavendel en aan de andere kant nog een stukje papier zoals aan de voorkant.



Een vrij snel kaartje, maar ik vind het wel een lief kaartje met deze kleurtjes.
Is altijd wel iemand die dit kaartje gaat ontvangen.
Wel dit is het weer, mijn mannetje is druk in de tuin en ik ga denk ik nog wat knutselen.
Een heel fijn weekeinde voor jullie
en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.



 

5 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een heel lief kaartje geworden zo in deze paarse tinten. Fijn weekend! Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heel erg lief kaartje, leuk met de lavendel! In mijn tuin doen ze het ook erg goed maar ik denk dat het nu wel snel afgelopen zal zijn want ze staan al even te bloeien!
    Fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lavendelkaart met de leuke cirkelstans, mooi dat het sentiment net paste op een van de cirkels,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitdaging aan elkaar.
    Hoe kom je nu aan en stansjes waar je je geen raad mee weet, haha, die heb je vast niet gekocht?
    Ik vind je kaart erg mooi, de lavendel post precies bij de kleur van het papier.
    Wat een gelukje dat de tekst cirkel precies in het rondje paste.
    En, lekker geknutseld?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje in deze lavendel kleurtjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen