donderdag 14 juli 2022

Week 28 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

 


Week 28 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

We hebben nog een uitslag van de uitdaging van vorige week met de pinguïns.
1. Marja (21)
2. Caroline (12)
3. Petra (9)
Dames allemaal van harte gefeliciteerd en Marja geluk met je prijsje!

Ik heb vandaag weer een stempelkaart. Deze keer een groen/grijze kaart.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar diverse papiertjes op. Eronder een hologrampapier voor het glitter effect.
Onder de ster nog een cirkel met allemaal sterren.


De ster gestempeld en bewerkt met witte embossingpoeder.
Nog een paar sneeuwvlokken bijgevoegd.
Eronder de letters "kerst" dubbel gestansd.

En dat is het. Snelle kaartjes zijn dit maar het effect van de stempel vind ik heel mooi.
Alleen de kleur van de cardstock eronder was even een moeilijke keuze om daar kleuren bij te kiezen.
Was daar eerst mee begonnen en later moest ik daar dus iets bij zoeken!
Maar toch wel gelukt vind ik!

Dit was het weer voor vandaag. Ben benieuwd wie er nog allemaal mee doen.
Ik ga het zien vandaag.
Ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.



8 opmerkingen:

  1. Een hele mooie ster kaart Marijke.
    Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een mooi kaartje met de grote ster al blikvanger
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Marijke! Een en al sneeuwvlok op je kaart, leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie ster met de stempels er op, echt winters en ook leuk de losse sneeuwvlokken erbij, het papier past er mooi bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kerstkaart met de ster en leuk effect door de tekst dubbel uit te stansen. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zoals je die ster geëmbost hebt Marijke. Het is echt een blikvanger op je mooie kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een hele mooie kaart in prachtige kleurencombinatie xx

    BeantwoordenVerwijderen