zondag 17 juli 2022

Voor jou!



Voor vandaag een fleurig kaartje.
Ik had van Ida een paar stansjes gekregen om iets mee te maken want zij wist het even niet!
Ik had nog een een mooie boekje van papier met fleurige bloemen en vlinders erop.
Heel eenvoudig gehouden met niet te veel papiertjes want dit papier is al druk van zichzelf.
Dus begonnen met een witte cardstock en daarop het roze papier. 
Bovenaan een randje vlinders die ik nog met een handpons heb gestanst.



Een roze glanskarton gebruikt voor de stans en ook eentje in het blauw.
Nog een vlinder uitgestanst en de randjes gekleurd net als de vlinder op het papier.

Aan de binnenkant ook een mooie knalroze tekst en nog een stukje papier dat over was.
Een vrolijk kaartje zo voor in de zomer! 


Na het weekeinde wordt het vreselijk warm, ik weet niet of ik dan nog wat ga doen.
 Zie daar best wel een beetje tegen op, kan niet zo goed tegen die warmte en ik vind het hier in Nederland altijd veel warmer aanvoelen dan in Frankrijk.
We gaan het zien, zullen het er mee moeten doen.

Ik wens iedereen een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje,
Groetjes Marijke.



2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je met de leuke vakjes stans gemaakt, de vlinderrand past er mooi bij.
    Ik vind het vandaag al heel warm, het was best wel koud hier de afgelopen week en nu ineens weer bloedheet bah...
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en vlindertjes mooi de vlinderrand erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen