woensdag 26 juni 2024

KKT koper met oud roze

 


Vandaag is het de laatste woensdag van de maand juni en dus hebben we weer de KKT bij Martina.

De kleuren zijn deze keer koper met de nieuwe kleur oud roze.
Een heel mooie en sjieke combinatie vind ik!
Dus een sjiek kaartje mee gemaakt!

Ik ben begonnen met een witte cardstock en hierop een oud roze stikkervel met daarin koper/brons. 
Dat kwam goed uit voor deze combinatie.
Daarop weer een stuk oud roze papier met daarop allemaal labeltjes met parfum flessen. Ik heb daarachter een koper kleurig papier gedaan.
Net een randje maar valt toch wel op.


Aan de labeltjes heb ik nog een koperkleurig lintje gedaan. De labeltjes komen van de knipvellengalerij.


Ook aan de binnenkant nog een parfumflesje en aan de andere kant nog een stikkervel van oud roze.
Verder nog een tekst en wat glanspareltjes.


Ik vind het een sjieke kaart geworden met deze combinatie.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben. 

Ik kom zeker kijken vandaag bij jullie maar mijn oudste zoon is jarig vandaag dus het wordt wel wat later op de dag. Moeten natuurlijk eerst even een gebakje eten bij de kinderen.

Morgen weer een nieuwe uitdaging bij 52 WTC met de kerstkaartjes.

Ik wens jullie een fijne dag vandaag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.




8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie en de leuke labeltjes met de leuke plaatjes erop en ja heel sjiek hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een supermooie kaart en alles perfect gecombineerd,
    gefeliciteerd met de jarige,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtige kaart! Gefeliciteerd met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van mij krijg je een 10 voor deze prachtige kaart in KKT kleuren. Wat een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi en leuk met die flesjes erop !!!
    Gefeliciteerd !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je zoon!
    Inderdaad, jou kaart is prachtig met al die flesjes en labels. Goed gevonden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe kaart in de KKT-kleuren, superleuk idee met die parfumflesjes!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke, sjieke kaart heb je gemaakt, mooi
    fijn dat je er weer bij was,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen