zondag 2 juni 2024

Steampunk!



Vandaag nog een steampunk kaartje en deze keer voor een kleinzoon.

Deze kleinzoon is een beetje anders dan de anderen en houdt hier wel van.

Ik ben begonnen met een grijs/zilver cardstock en daarop een dp van al heel oud papier.
Daarop het plaatje die ik weer van FB-site heb.
Het was een groter geheel maar ik heb hem vierkant gemaakt en daar een bruin glanskarton onder gedaan.
Ik heb de plaatjes nog aangetipt met goudverf.


Ik heb er nog een leuk hondenplaatje bij gedaan.


Op de doodskop heb ik nog een glans steentje geplakt tussen de tanden.
Nog een gouden tekst twee keer uitgestanst en klaar is de kaart.


Ik vind hem wel weer geslaagd.
Zo had ik een paar van deze kaarten achter elkaar gemaakt en ik vind het eigenlijk wel leuk om te doen. Ik ga hier is wat meer van maken, want het is wel leuk om te doen en altijd goed voor mannenkaarten toch?

Deze kaart doet mee met de uitdaging van KIC : een mannenkaart

Ik zeg bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.







 

4 opmerkingen:

  1. Wat zeg je dat mooi, dat deze kleinzoon en beetje anders is dan anderen.
    Anders zijn is oké en mooi dat oma dat ook vind, wat ze laat zien door deze anders dan anders kaart te maken, speciaal voor hen.
    Ik vind het leuk.


    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje voor je kleinzoon met de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gave steampunk kaart voor je kleinzoon Marijke. Je hebt leuke details toegevoegd om er iets bijzonders van te maken, tof!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke en stoere mannenkaart heb je gemaakt voor je kleinzoon, leuke plaatjes heb je gebruikt. Ik heb zo weinig mannenkaarten nodig.. ik maak er wel altijd een voor mijn schoonzoon,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen