vrijdag 28 juni 2024

Het leven is mooi!

 


Vandaag nog een kaartje met de mooie lavendelvelden. 
Dit is een dieptekaartje geworden.
Ook deze is 4x uitgestanst.

Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een lichtpaar en donkerpaars papier.



Ook op deze kaart wat extra lavendelplantjes aangebracht voor het effect en een paar vlindertjes die gek zijn op lavendel!


Verder nog een tekst en klaar is de kaart!
Ook dit een snelle kaart maar daarom niet minder mooi!

Ik verlang wel naar de vakantie en als we eind augustus gaan zien we misschien nog wat lavendel maar meestal is het vroeger in het seizoen dat deze bloeien.

Maar ja, voorlopig moet ik het even met deze kaartjes doen.
Ik wens jullie een fijn weekeinde toe en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.



6 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Marijke…ik houd ook van lavendel. We hadden een huis is de Ardèche dus je snapt dat we het missen.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie dieptekaart met dit mooie plaatje. Het stond nu al in bloei! Misschien nog wat verlate eind augustus… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi dieptekaartje met het mooi lavendelpapier zo leuk de paarse kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige dieptekaart met deze mooie afbeelding.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie dieptekaart met deze leuke afbeelding, ik hou ook van lavendel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is en schitterend plaatje voor een dieptekaart! Ja, nu is de lavendeltijd....wij zijn ook vaak laat op vakantie en missen het dan ook als we richting Frankrijk gaan...

    BeantwoordenVerwijderen