donderdag 4 juli 2024

Week 27 bij 52 WTC.




Week 27 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Ik heb nog een keer de schets gemaakt van vorige week voor de uitdaging van Bep.
Ik heb hem alleen andersom gemaakt.  Alleen de bal kon niet andersom met het strikje dus maar zo gedaan.



Ik ben begonnen met een groene cardstock en daarop een roze papier die ik door de embossing heb gehaald.
Daar een roze met groen dp op en daaronder een klein groen randje voor het effect.
Een kerstbal erop met een leuk plaatje en een tekst erboven die ik dubbel uitgestanst heb.


Het is een plaatje op de kerstbal maar het lijkt net een bol die er een beetje uit komt. Wel grappig!

Verder niet veel over te vertellen dus ik ben benieuwd of jullie ook meedoen met deze uitdaging.
Ik ga het zien. Veel succes allemaal.
Bedankt voor het langskomen en groetjes 
Marijke.














 

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje leuk idee om de sketch om te draaien zo geeft het ook een leuk effect
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart Marijke. Leuk om de sketch ondersteboven te gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart en heel erg leuk om de sketch andersom te gebruiken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart en ook een leuk idee om het andersom te doen. En er nog wel een schudkaart van gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo andersom is ook heel leuk Marijke, een mooie kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof he om de schets eens om te draaien, gelijk een ander effect!
    Heel mooie kaart Marijke.
    Groetjes en fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart, Marijke, met de schets zo omgedraaid!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen