zaterdag 13 juli 2024

Naamloos!

 




Vandaag een bloemenkaartje waar nog geen tekst op staat!
Het is een kaartje waar ik meerdere kanten mee op kan dus ik bewaar hem nog even tot ik weet waar deze kaart naar toe gaat!

Ik ben begonnen met een lichtbruin cardstock en daarop een papier die ik bewerkt heb met inkt en stempels!
Daar de bloemen op geplakt  en een randje aan de bovenkant.


Er staat ook nog een bijtje op zoals hieronder te zien.



Ik vind het wel een vrolijk en zomers kaartje geworden.
Het was een snel klaar kaartje maar dat mag ook wel eens.
Ik wens jullie een fijn weekeinde ondanks de regen weer!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.




7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zomerse kaart heb je gemaakt Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met gave achtergrond!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de mooie bewerkte achtergrond en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie en zomerse kaart, leuk met de grote bloem als blikvanger,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi achtergrondje heb je gemaakt en die grote bloem is een echte blikvanger!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel toffe kaart met de stempelachtergrond en de mooie bloem.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen