maandag 15 juli 2024

A life without dreams....




Vandaag laat ik nog een kaartje zien van een heel oud plaatje.
Ik heb dit altijd bewaard omdat ik het een mooi plaatje vond om te kleuren. 
En eindelijk dan ben ik er toe gekomen om het te kleuren met mijn copics.
De vlinders zijn nog aangetipt met een glans stift.
Verder vrij simpele kaart omdat het plaatje vrij groot is.

Ik ben begonnen met een blauwe cardstock van 10x15.
Daarop een geel papier en daarop een blauw uitgestanst met een postzegelstans.



Daarop het plaatje die ik ook nog op een stukje geel dp heb geplakt.


De tekst heb ik ooit eens ergens gelezen en vond ik er mooi bij passen.


Nog een blauwe vlinder en de tekst.
Ook aan de binnenkant een mooi dp wat er goed bij past.


Ik vind het een mooi kaartje geworden. Lekker zomers ook!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.





 

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje in de zomerse kleurtjes wat een mooi plaatje heb je gebruikt en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart Marijke, je hebt hem prachtig gekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie heb je gemaakt Marijke…heel mooi van kleur!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi om zo'n grote ingekleurde afbeelding te gebruiken, mooie kleuren papier heb je gebruikt en de tekst is super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Marijke, heel mooi ingekleurd, gave tekst en een mooie kaart van gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I want to share my testimony with you all here on how to get finance from Mr Pedro who offers loans to individual and corporate at the rate of 2% in return. I stumbled upon his contact details online then I decided to give it a try. Then all my effort was not in vain because Mr Pedro granted me a loan of 820,000.00 USD to expand my business in which many banks have declined my request, but Mr Pedro approved my loans. I'm so grateful for what he and his loan company did for me and hopefully I will be paying yearly payment which is really good for me as a startup business owner. I will recommend his contact details Email address and WhatsApp number via (pedroloanss@gmail.com +393510140339)

    BeantwoordenVerwijderen