zaterdag 27 juli 2024

De tijd vliegt!



Vandaag een kaartje die ik gemaakt had naar een sketch van SSW. 
Maar helaas ben ik te laat want dit was al de uitdaging van mei!! 
Wat vliegt de tijd!!

Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een mooi papier met allemaal klokken. 
Weet niet meer van wie dit is maar ik vind het een mooi papier.
Ik heb heel veel boekjes uit elkaar gehaald waar nog maar een paar blaadjes in zaten en dan ben je het kwijt he! De naam bedoel ik dan!



Verder een heel oude stempel die ik al heel lang geleden eens gekocht heb op een beurs.


Onder de stempel nog een stukje klokkenpapier.
Het laatste stukje heb ik aan de binnenkant geplakt.


Ben lekker oude papiertjes aan het gebruiken en opruimen.
Er komt nog een verjaardag tekst boven maar dat komt als ik weet naar wie die gaat.
Wel dit is het weer.
Ik bedankt jullie voor je bezoekje en groetjes
Marijke.




 

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met dit mooie papier en tekst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi DP, het past helemaal bij je bericht, hihi, als de sketch al van Mei is vliegt de tijd inderdaad.
    Mooi vind ik, het romantische papier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart .
    Het is altijd verassend als je wat oud papier bij elkaar zoekt wat een leuke kaarten je ervan gemaakt kunnen worden .Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en het mooi papier leuk hoe je de restjes hebt verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt heel mooi papier en plaatje gebruikt voor deze leuke kaart en inderdaad de tijd vliegt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen