maandag 8 juli 2024

100% lief!


Vandaag een kaartje 100% lief!
Dit plaatje vond ik zo leuk dat ik er een kaart van heb gemaakt!
Ik ben begonnen met een roze cardstock en daarop diverse roze dp.
Er zit een zilveren stipje in het bovenste.



Het plaatje op verschillende rode rest stukjes geplakt.



Onder het plaatje nog een hologrampapier en het plaatje zelf uitgestansd met de postzegel rand.
Een tekst eronder.
Nog twee knoopjes en twee pareltjes in de hoeken.

Een leuk kaartje vind ik en ik bewaar hem nog even. 
Vanmorgen de vriezer eens schoongemaakt en de koelkast. 
Een vervelend klusje maar als het klaar is wel weer fijn.
Af en toe moeten die klusjes gebeuren he?
Wel ik wens iedereen een fijne dag. Hier schijn de zon een beetje dus misschien een lekkere dag!

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.


 

7 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met dit schattige plaatje. Het komt extra mooi naar voren door het hologram papier. Af en toe moeten die vervelende klusjes ook eens gebeuren, jij bent er mooi weer vanaf voor een tijdje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een schattig plaatje en je maakte er een lekker zoet kaartje van met het roze Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het te schattige plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is zeer zeker een lief en schattig kaartje!! Dat roze past er heel mooi bij.
    En lekker om weer wat af te kunnen vinken op je schoonmaak lijst.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart voor een hondenliefhebber.
    Mooi, al dat roze, bij die plaatje.
    En een beetje bling bling past er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met een schattig plaatje en leuke papiertjes. Ja, die klusjes horen er ook bij, geeft wel voldoening als het klaar is,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen