donderdag 11 juli 2024

Week 28 bij 52 WTC.



Week 28 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 52 WTC. 

Vandaag heb ik een kaartje die ik al heel lang geleden heb gemaakt. Het is een Magnoliaatje.
Dit plaatje vind ik nog altijd leuk voor de kerst dus maar weer een keer erbij gepakt.

Ik ben begonnen met een grijze cardstock en daarop een dp ook in deze kleur.
Het is een speciaal uitgestanst model met een 3D effect.
Dus de plaatjes staan achter elkaar.


Op de voorgrond een boompje en daarachter het plaatje van Tilda.
Deze is gekleurd met de copics.


Daar nog weer een paar boompjes achter en hieronder nog het model van de zijkant te zien.


Het is een leuk modelletje maar ik gebruik het te weinig! 
Dit was het weer voor vandaag.
Ik wens jullie veel succes met de kerstkaartjes en er is nog de uitdaging van Bep met de sketch.
Ik kom vandaag zeker even bij jullie langs.

Een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.











 

17 opmerkingen:

  1. wat een mooi vouwkaartje met het leuke papier en leuke stempel in combinatie met de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en heel leuk model.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marijke, ik hou wel van dit soort modelletjes, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dit model !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart met dit modelletje, en het Magnolia meisje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke funfold is dit, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk model aart en een mooi ingekleurde Tilda.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk model en het is net of Tilda de boom op de voorgrond gaat versieren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een heel leuk model, handig als je hier een stans voor hebt, want dat uitsnijden lukt bij mij nooit zo goed.
    Je hebt Tilda mooi ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat heb je Tilda mooi ingekleurd Marijke, ik vind ze toch nog steeds leuk hoor. Mooi model kaart en handig dat je daar een stans voor hebt. Een hele mooie kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De Magnoliaatjes blijven leuk, en tof kaartmodelletje Marijke!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kaartmodel, Marijke! En zo'n magnoliaatje is altijd leuk. Mooi hoe ze de boom versiert.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk model is het! Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke Kerstkaart met de mooie magnolia. He5 model is erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen