zaterdag 6 juli 2024

Just for You!



Een kaartje vandaag voor een paar uitdagingen.
Ik heb de kaart gemaakt naar de sketch van  de Creative Sketchy Girls.


Ik ben begonnen met een blauwe cardstock en daarop een dp met diverse kleuren.
Verder een bruine dwarsbalk met een randje en de bruine dp onder het plaatje.




Het plaatje geplakt op twee ovale cirkels.


En bovenaan nog een tekst en twee sterretjes.
Dat is de kaart. Verder weinig over te vertellen.
Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

Knipvellengalerij van FB met een buiten sport.
Knutsel en Kadootjes ik neem mee op vakantie mijn skatebord
4 Seasons met een sport

Bedankt voor jullie bezoekje engroetjes 
Marijke.



 

11 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje is het geworden! Gezellig dat je meedoet met onze sportieve challenge deze maand op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke sportieve kaart Marijke, mooie kleuren en gaaf dessin-papier met een stoere uitstraling ( dat "houtpapier" ) heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje en ook mooie kleuren gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart heb je voor de sportieve challenge gemaakt met deze leuke sketch,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, dat blauw, dat is een frisse kleur.
    Leuk kaartje.
    Wat een leuke sketch, had ik nog niet gezien, bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart met de skater erop. Leuke schetsuitwerking . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart. De sketch vind ik gaaf! En dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en leuke plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I want to share my testimony with you all here on how to get finance from Mr Pedro who offers loans to individual and corporate at the rate of 2% in return. I stumbled upon his contact details online then I decided to give it a try. Then all my effort was not in vain because Mr Pedro granted me a loan of 820,000.00 USD to expand my business in which many banks have declined my request, but Mr Pedro approved my loans. I'm so grateful for what he and his loan company did for me and hopefully I will be paying yearly payment which is really good for me as a startup business owner. I will recommend his contact details Email address and WhatsApp number via (pedroloanss@gmail.com +393510140339)

    BeantwoordenVerwijderen