donderdag 27 juni 2024

Week 26 bij 52 WTC met een uitdaging.

 
Week 26 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

De laatste donderdag van de maand dus weer een uitdaging erbij.
Deze keer mocht Bep kiezen en zij heeft een sketch gekozen.

Ik ben begonnen met een donkerrode cardstock waar wat glans in zit.
Verder de sketch gevolgd en nog een takje met een bal erbij gedaan.
De letters uitgestanst met zilver hologrampapier.


Een simpel kaartje wat je zelf kunt aanvullen met allerlei dingetjes.
Ik wens jullie veel succes en jullie hebben weer de hele maand de tijd om mee te doen.
Bedankt voor jullie bezoekje en ik kom zeker even bij jullie langs vandaag.
Groetjes Marijke.


11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart met deze schets!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie voorbeeld kaart gemaakt met deze sketch. Hij schittert je tegemoet!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeeld kaart heb je gemaakt met de nieuwe sketch.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie inspiratie-kaart heb je met de sketch gemaakt Marijke. Dat glans karton geeft een extra feestelijk tintje.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Marijke heb je gemaakt met de leuke sketch.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt een leuke sketch, ben er meteen aan begonnen en..de kaart is klaar!
    Jij hebt ook een mooie kaart gemaakt, leuk om dat glanzend papier te gebruiken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi voorbeeld.
    Dat vleugje goud erbij is leuk.
    Grappig is dat ik ook meteen dacht aan een kerstbal toen ik de sketch zag.
    Ik ga zeker meedoen, het is een leuke bruikbare sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Marijke. Bordeaux rood en goud vind ik altijd heel chique bij elkaar.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen