dinsdag 27 december 2016

Get well soon!



 Even geen kerstkaartje maar een  beterschapskaartje.
Ik hoop dat iedereen gezellige kerstdagen heeft gehad! Bij ons was het reuze gezellig met kinderen en kleinkinderen.
Nu nog op naar de jaarwisseling, daar zie ik altijd een beetje tegen op. Hou helemaal niet van vuurwerk en mijn hond is er super bang van dus die moet je de hele dag gerust stellen!!
Dan nu het kaartje:
Het is een kaartje waar ik met inkt aan de gang ben gegaan.
Voor de achtergrond heb ik Distress inkt gebruikt, diverse kleuren door elkaar en het water nog met een kwastje gestreept.
De vogels zijn stansjes die ik pas nog gekocht had en wel grappig vind.
Nog een stempel van wat riet en de kaart is klaar en ook nog ander DP eronder gedaan voor de kleur!
Ook aan de binnenkant heb ik ook nog een reiger geplakt.
Verder weinig over te zeggen.
Een eenvoudig kaartje maar wel voor iemand die ziek ik dus hopelijk een kaartje waar je vrolijk van wordt??
Wel bedankt iedereen voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.






Binnenkant


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig beterschapskaartje Marijke....inderdaad even iets anders tussen alle kerstkaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi Marijke ! Net een schilderijtje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt Marijke, mooie kleuren.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie beterschapskaart Marijke,
    leuke achtergrond en de stansjes en stempels passen er prima bij..Hier ook bange huisdieren, wij -genieten- al weken van vuurwerk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie beterschapskaart !!!!!
    Mooie achtergrond ook !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie beterschapskaart.
    Leuk gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi beterschapskaartje Marijke....zo leuk met die vogels erop...

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen