donderdag 8 december 2016

Week 49 van 52WTC


Week 49 van 52 WTC.
Deze week een grijze kaart. Ik had bij het Kruidvat kerstpapier en een boekje gekocht met allemaal labels en mooie papiertjes.
Daar zat veel grijs in dus ik heb mijn beertje een beetje grijs gehouden.
Ik heb het wel een beetje gecombineerd met rood anders vond ik het een beetje saai worden!!
Ik ben wel van de kleuren!!
Diverse papiertjes gebruikt en een cirkel met tekst. Een rood touwtje en wat rode glittersteentjes. Heel eenvoudig maar toch wel weer leuk!!
Ik ben eigenlijk al klaar, maar laat jullie de komende tijd nog wel wat kaarten zien die ik al gemaakt heb.
Ben nu bezig mijn huis in kerst stijl te brengen, doe ik ook en etappes! Iedere keer een stukje.
Jullie alvast bedankt voor jullie bezoekje en veel succes nog,
Groetjes Marijke.







11 opmerkingen:

  1. Heel lief dit kaartje Marijke...met zo een leuke sportieve sneeuwpop erop...

    bedankt voor het meedoen bij 52 WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke,
    mooie kleurencombi grijs en rood, je het een leuke digi gebruikt en je kaart weer super afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is echt een leukerd.
    De rode details komen heel mooi naar voren.
    Heel veel plezier nog met de kerstdecoratie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart in deze kleurencombinatie Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Marijke. Een heel leuk afdrukje mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart Marijke. Mooi is deze combinatie van rood-grijs. Het leuke afdrukje heb je mooi ingekleurd en het label vind ik er gaaf bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben dol op rood dus ik vind dat je een héél goede keus gemaakt hebt bij dit grijze papier, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een schatje van een kerstkaart mArijjke!

    BeantwoordenVerwijderen