donderdag 29 december 2016

week 52 van 52 WTC


Week 52 van de kerstkaartjes. de laatste week van het jaar maar ook van deze maand dus een challenge erbij.
Gekozen door Rimmie en zij wil een "Gelukkig Nieuwjaar" kaart zien.
De kerst is alweer voorbij dus dit komt wel goed uit toch? Ik laat de champagne vast ontkurken en neem een glaasje. Het is een plaatje van en oude kaart van vorig jaar.
Maar het is een 3D plaatje, als je het beweegt zie je de champagne rijkelijk vloeien!
Ik vond dit zo leuk dat ik hem wilde hergebruiken.
Ik heb de kaart door de helft gedaan, past het plaatje er precies op en aan de andere kant de groet gemaakt. Verder houten letters die ik met goud heb bewerkt.
Achter het plaatje nog een stempel die ik met goud embossingpoeder heb bewerkt.
De randjes nog met koper kleur gedaan en dat is het wel.
Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling met familie en vrienden en een heel goed knutseljaar in 2017 met veel gezondheid en geluk!
Bedankt iedereen voor de mooie reacties het hele jaar en ik zie jullie graag weer terug in het nieuwe jaar,
groetjes Marijke.





9 opmerkingen:

  1. We zaten wat met eenzelfde idee deze week met onze halve voorkant...
    Ik zou zeggen : proost!
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb je mooie kaartje ontvangen hoor, dank je wel!
      Zoveel kaartjes geschreven en ontvangen (73!)de laatste weken dat ik niet meer echt weet aan wie ik nu een dankjewel zei of niet...sorry!

      Verwijderen
  2. Santé ! Mooi kaartje Marijke.
    Prettige Jaarwisseling,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cheers !
    Leuke kaart !!!!
    Fijne jaarwisseling en een goed 2017 !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jouw nieuwjaarsjkaartje is prachtig gemaakt Marijke....alles heel mooi gecombineerd...

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling...
    een gezond, en zeker ook een creatief 2017

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proost op een goed jaar!
    Leuke nieuwjaarskaart.
    Wens je een fijne jaarwisseling.
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuk!
    mooi plaatje en dan die grote cijfers er bij..heel mooi
    fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2017..
    groetjes,
    Ans
    en..van harte beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow.....wat een prachtige kaart Marijke!
    Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
    en een creatief en gezond 2017,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marijke wat een mooie nieuwjaarskaart zeg .....inderdaad ik zie de champagne vloeien....hips . Mij te duur ik hou het bij advokaat haha met slagroom. Fijne jaarwisseling straks en sterkte met je hond xx
    Vroeger gaf ik mijn kooiker ook wel beetje advokaat dat vind ie lekker en hij werd er rustig van ....zonder slagroom . De beste wensen voor jullie en tot volgend jaar !!
    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen