donderdag 15 december 2016

Week 50 van 52WTC



Week 50 van 52WTC.
Het begint al een beetje te komen, de kerstdrukte van boodschappen, cadeautjes en al die dingen die er bij horen toch?
Ik vind dit een heerlijke tijd, ben niet veel aan het stressen want mijn kaartjes zijn al weg, dit bericht is al van te voren gemaakt en waarschijnlijk staat de boom ook al!! Ben heel veel aan het werk, dat wel dus ik plan heel veel dingen heel ver vooruit. Zo ook dit kaartje:
Een plaatje van ..... weet ik niet meer, maar vind het hondje zo schattig samen met het meisje! Veel rood gebruikt en mijn mooie stans van de kerstroos van Marianne. Ik vind deze zo mooi!
Ben er helemaal happy mee! Deze kaart is voor een vriendin die alles verzameld wat maar hondjes bevat!!
Haar hele huis staat vol met hondenbeeldjes en schilderijtjes,vaasjes en weet ik wat niet meer!!
Dus deze kaart zal wel goed aankomen.
Wel bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar weer,
Marijke.




10 opmerkingen:

  1. heel mooie kaart, kan het toepasselijker voor je vriendin? Leuk om de mooie poinsettia zo'n centraal plekje te geven!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, heel gaaf ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief, schattig en vooral die bloementoef is heel mooi.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Marijke!
    Dank je wel voor je kaartje. Hij is overgekomen ;-)
    Groetjes Monique
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lief kerstkaartje Marijke...een heel lief plaatje erop...en geweldig in die rode kleurtjes....
    Ik moet je nog heel hartelijk bedanken voor je schitterende kerstkaart die hier begin deze week op de deurmat viel...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig plaatje van Nellie Snellen,
    je hebt er een superleuk kaartje mee gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh zowel het plaatje als het kaartje zijn ontzettend mooi!
    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoet kerstkaartje!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen