donderdag 1 december 2016

Week 48 van 52WTC


Week 48 van de kerstkaartjes.
Kunnen jullie het nog een beetje bijbenen, of zijn jullie ook al klaar net als ik??
Ik ben al klaar voor dit jaar, ik maak wat reserve want altijd komt er wel weer een kaartje of wat van mensen die ik eigenlijk geen kaartje wilde sturen maar toch weer een kaartje van krijg, dus maar een kaartje terug! Deze kaart is gemaakt met alleen maar wit cardstock! Kan goed bij de challenge van deze week bij 52WTC. ( Gebruikt geen kerstpapier)
Heb diverse stansen uitgestansd van de bomenrijen en deze voor elkaar geplakt. Lijkt een beetje 3D.
Bewerkt met inkt en in het midden een lint gedaan. Hiervoor een afbeelding van herten.
Ik heb nog wel een donkergroen glans papier eronder gedaan.
Een makkelijke kaart en snel klaar. Voor de reserves, kan ik eventueel nog snel weer maken!!
Ben benieuwd hoever jullie al zijn, want het schiet op hoor dames!!
Succes allemaal nog en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.






Hier goed te zienn dat er verschillende laagjes over elkaar zitten.


8 opmerkingen:

  1. Wat prachtig Marijke !
    Zo mooi gedaan met die kerstbomen !
    Het is net echt !
    Ik zou eens moeten tellen hoeveel kaarten ik intussen heb en hoeveel ik er nog zou moeten maken, ik denk dat ik er goed voor sta, maar dat zou nog kunnen verrassen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou helaas ben ik nog niet klaar met mijn voorraad. Ik denk dat ik toch een paar dezelfde kaartjes ga maken, dat werkt wat sneller.

    Je kaart is prachtig Marijke!! Een beetje wen 3D effect met de kerstbomen, knap gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Marijke, mooi zoals je met de bomenranden gewerkt hebt.
    Ik ben zo goed als klaar voor de komende kerstdagen maar maak net als jij nog reserve.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke,
    ík ben ook bijna klaar, ik heb me voorgenomen om ook niks meer bij te maken, van iedereen die ik onverwacht een kaart krijg, krijgt dan dit jaar een gekochte..
    Je hebt een mooie kaart gemaakt, leuke bomenrijen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Marijke.
    Ik ben ook al klaar. Heb er meer dan 80. Heb ze genummerd. Zo kan ik volgend jaar een poosje vooruit met het DT.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kerstkaart Marijke ,
    heb er ook over de zestig klaar en
    al in de envelopjes gedaan ..
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart Marijke. Leuk met die bomenranden.
    Ik ben nog niet klaar met het maken van kaarten.Tussendoor ben ik de kaarten die ik klaar heb al wel aan het schrijven.
    komt het toch stukje bij beetje klaar.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart.
    Een hele mooie achtergrond met de vele bomen.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen