donderdag 22 december 2016

Week 51 van 52WTC



Week 51 van 52WTC.
Bijna Kerst!! Ik neem aan dat iedereen wel zo'n beetje klaar is met zijn kerstkaartjes??
Ik heb nog een kaartje gemaakt met digi's van Pinterest van twee engeltjes een jongen en een meisje.
Voor de verandering heb ik deze eens gekleurd met mijn kleurpotloden.
Even wennen weer maar toch ook wel weer leuk!!
De voorkant heb ik dubbel gevouwen en aan iedere kant een engeltje gedaan.
eronder een DP met kerstbomen waar een glans op zit, dus maar een kersttak erboven gedaan en wat ballen in gehangen.
Aan de andere kant, de binnenkant een stans van een lamp en bloem en een tekst.
Verder weinig toe te voegen, kijk zelf maar!
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie allemaal een fantastische kerst met man, gezin en familie en vrienden en bedenk dat de kerstman niet voor niets roept: HO-HO-HO!! Dus dames, relax en geniet van deze dagen.
Groetjes Marijke.







9 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart met die engeltjes Marijke
    groetjes en Fijne Kerst!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Marijke!
    Fijne kerstdagen, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit heb je prachtig gemaakt Marijke.
    Fijne Feestdagen !
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten!
    Fijne feestdagen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart met de engeltjes Marijke,
    fijne Kerstdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaartjes zijn het weer geworden Marijke, zeker met die mooi ingekleurde engeltjes

    Ik wens jou en je dierbaren hele fijne feestdagen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kerstkaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen