zaterdag 27 mei 2023

Bad Hairday!

 



Vandaag een blauw kaartje met een plaatje van Mo Manning!

Ik vind dit zo'n leuk plaatje en soms pak ik zulke plaatje gewoon om te kleuren en dan zie ik wel wat er mee te doen.
Met dit plaatje hadden we net bericht gekregen van een vriendin die een knobbeltje in haar borst had gevonden. 
Een naar bericht maar gelukkig viel het mee, het was een goedaardig gezwel en is ondertussen verwijderd.
Dus zo'n plaatje kon wel dacht ik!

Ik ben begonnen met een blauwe cardstock en daarop een blauw papier en wat stukjes papier met bloemetjes en ruitjes.
Achter het plaatje een papier die door de embossing is gehaald en met inkt is bewerkt.


Het plaatje is gekleurd met de copics en erachter een glittereandje in het blauw.


Tussen de embossing nog een paar pareltjes en de teksten. 
Daar ook een stukje blauw glanspapier gedaan.


Wel dit is het weer. Wat vinden jullie ervan? Een schatje toch?
Ik wens jullie een fijn weekeinde toe en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.














6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het schattige stempeltje en de leuke embossing achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ingekleurd dat leuke afdrukje en je hebt er een mooie kaart van gemaakt Marijke.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is idd een schatje Marijke…erg leuk gemaakt! Het stempeltje is echt superleuk en mooi gekleurd! Als het me lukt reageer ik bij jou maar zie jou nooit terug bij mij, je bent ook een volger van mij!
    Heel fijn pinksterweekend gewenst.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg schattig.
    Inderdaad, een heel leuk plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en mooi meisje gebruikt , Denk dat je als moeder raar staat te kijken als dit gebeurt maar ja de andere kant er dan ook maar af.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig was het goedaardig en verwijderd. Het is een hele mooie kaart met een lief afdrukje en leuke teksten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen