zaterdag 13 mei 2023

Hiep Hiep Hoera!




Vandaag een verjaardagskaart in rood/wit/blauw.

Ik had deze gemaakt voor mijn mannetje maar nog niet laten zien. 
Een echte Hollandse kaart met bitterballen, daar is hij gek op!

Ik ben begonnen met een rode cardstock en daar een donkerblauw dp met allemaal sterretjes.
de huisjes ervoor en een glitterpapiertje erachter gedaan voor de verlichting.
Twee schuine kanten met een rood en blauw glitter erachter.


Het plaatje ook met een rode glitterrand erbij.


Een Feestje ervoor. 

Ondertussen hebben we zijn verjaardag al gevierd in februari dus het kaartje is al gekregen.
Ik maak er altijd een gedicht bij over het afgelopen jaar.
Dat waardeerd hij altijd wel!

Wel, dit is dan het weer. Ik weet er verder niet veel meer over te zeggen.
Een Hollands kaartje geworden.

Dus iedereen een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.




 

7 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk met die bitterballen !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker kaartje met de bitterballen!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi op en top hollands kaartje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig kaartje heb je gemaakt…leuk!
    Fijn weekend, groet Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yummie, bitterballen, die gaan er hier ook wel in, met lekker veel mosterd. Oh het water loopt me in de mond.
    Een heerlijke en ook leuke felicitatie-kaart Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi, Hollandser of Nederlandser kan het niet. Ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een échte Hollandse kaart met de huisjes en bitterballen, heel mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen