donderdag 11 mei 2023

Week 19 bij 52 WTC

 



Week 19 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag een kaartje met die leuke Amerikaanse postbus. 
Ik heb hem nog eens te voorschijn gehaald, want ik vind hem leuk.

Ik ben begonnen met een grijze cardstock en daarop een blauw dp met allemaal kleine hartjes.
 Dit is al zulk oud papier en ineens vind ik het dan weer terug en ga het gebruiken.
Is eigenlijk geen kerstpapier maar er zit een mooi glimmertje in dus dat kan altijd!

Ik heb mijn kasten en lades weer eens aan opgeruimd en het oude papier komt dan weer te voorschijn.
Bij deze dus de hartjes, ik heb deze in meerdere kleuren en ik zal er best nog wel eens een kaartje mee maken.
Daarop heb ik een lichtblauw dp gedaan en een rijtje boompjes erbij.


Het plaatje ervoor en daarvoor weer een paar sneeuwbergjes gemaakt.


Nog een tekst aan de onderkant en de brievenbus met de mooie kerstkaarten erin.
De vlag staat uit dus de bewoners weten dat er post is.


Aan de binnenkant nog een tekst die er mooi bij past.



Dit is het weer. Ik vind het een mooi kaartje in deze kleuren. Echt winters!

Veel succes allemaal en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.




11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke brievenbus en het schattige plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje met het leuke plaatje en die brieven bus erbij enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart, Marijke! Als je opruimt vind je nog eens wat leuks terug! Die brievenbus is inderdaad erg leuk, goed om die weer eens te gebruiken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie, leuke kerstkaart Marijke.
    Die heb je weer prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie kerstkaart met die leuke brievenbus.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk Marijke !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig kaartje!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps....als de post maar niet wegwaait Marijke....haha
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart met deze mooie postbus als blikvanger. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellige kerstkaart heb je gemaakt met de brievenbus en een schattig plaatje.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben wat laat met mijn kerstblogrondje, maar beter laat dan nooit...
    Tof kerstkaartje met die schattige sneeuwpop!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen