donderdag 18 mei 2023

Week 20 bij 52 WTC.

 


Week 20 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Deze keer al een oud plaatje van Marianne, een snoesje met haar kerstinkopen.
Het is een paars kaartje geworden. Ik hou wel van paars alhoewel ik daar niet veel van heb. 

Ik ben begonnen met een lila cardstock en daarop diverse papiertjes die nog van het kruidvat zijn geloof ik, dus al heel oud!
Eronder een rand van hologrampapier. Ziet er grappig uit op de foto, lijken net allemaal pareltjes!


Onder het plaatje een stans van de sneeuwvlokken en het plaatje zelf gekleurd met de copics.
Ik vind dit nog steeds een leuk plaatje voor de kerst!


Nog een bloemetje met een strikje en labeltje.


Een mooi kaartje geworden vind ik zelf!

Wel dit is het weer voor vandaag. 
Wij zitten ergens in Frankrijk. Weet even nog niet waar als ik dit bericht schrijf.

Mijn mannetje heeft een hele planning gemaakt, maar ik laat me meestal maar rijden en zie wel waar we uitkomen. Ik vergeet al die namen toch weer! haha!

Ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.





11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk Snoesje op je kaart! Heel mooi geworden en het lijken net pareltjes inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er schattig uit dit snoesje mooie combi van papiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een Snoezig kaartje is het geworden.
    En het zal je niet verbazen, maar Lila is ook helemaal "mijn" kleur
    Ga maar lekker verder met vakantie vieren, veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kerstkaartje met dit leuk warm aangekleed dametje. Knappe afwerking. Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het schattige snoesje, ze blijven leuk de oudere stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaar met n mooie snoesjes stempel Marijke , fijne vakantie wij zijn net thuis van de bloemetjesmarkt .
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke kaart gemaakt met snoesje in de lila tinten. Geniet van de vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met het snoesje, Marijke! Heel veel mooie details ook!
    Veel plezier in la douce France.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kerstkaart Marijke. Geniet van de reis!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuke kerstkaart met dit leuke Snoesje, en nog een fijne vakantie gewenst in Frankrijk.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie snoezige kaart. Mooie kleuren. Een goede tijd in Frankrijk. Wij zouden begin mei die kant ook op… maar door gezondheid perikelen niet gelukt… Later maar. Veel plezier en lekker genieten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen