zaterdag 6 mei 2023

Zomer!



Vandaag nog een vintagekaartje met een ouderwets strandplaatje.
Deze keer een meisje met een mooi streepjes badpak aan. 

Ik ben begonnen met een roze cardstock en hierop een zwart met roze papier die goed combineert bij het plaatje. (vond ik, zelfde kleur in het echt)
Aan de bovenkant een stans met parelmoerglans die wel een beetje op schelpen lijken.


Achter het plaatje een glanspapier van roze.


Een vuurtoren en een zeemeeuw horen ook wel bij een strandkaartje.
Aan de zijkant nog het woord zomer gestanst.


Aan de binnenkant nog een tekst en ook een ouderwets plaatje.


Aan de andere kant nog een stukje van het papier van de voorkant.
Dit was het weer. 
Ik moet nog heel wat van dit soort kaartjes maken wil ik al de plaatjes op maken, dus er zullen er nog meer volgen.

We gaan weer een rondreis maken en beginnen in midden Frankrijk langs Parijs en zo langzaam aan naar beneden en in de Dordogne gaan we via de westkant weer terug.
We hebben voor het eerst onze elektrische fietsen mee en Lucky mag in het hondenkarretje.
Ben benieuwd of dat goed gaat allemaal! Jullie horen het vast. Op Facebook maak in regelmatig een verslagje, dus kunnen jullie me eventueel volgen.

Alle berichten die nu zullen komen zijn vooruit gepland.
Ik wens jullie een fijn weekeinde toe en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.




 

5 opmerkingen:

  1. Mooi strandkaartje Marijke! Je kan het kaartje ook bij mij op FB laten meedoen als je dat leuk vind.
    Creaties Suzan FB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Marijke !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, zomerse kaart heb je gemaakt met deze leuke plaatjes. Geniet van jullie vakantie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met jullie vakantie reis in gedachte is door een hele leuke kaart.
    Past helemaal bij de "mood" waarin je nu zit.
    Leuk hoor, het ouderwetse plaatje.
    Hele goede reis en ga genieten met en hoofdletter G.
    Voor Lucky ook heel veel plezier, maar dat komt vast goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke nostalgische plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen