zaterdag 20 mei 2023

Sweet!

 
Vandaag een heel zoet kaartje in het roze!

Het is een verjaardagskaartje en wie deze gaat ontvangen weet ik nog niet.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een roze glanskarton als randje en een stippenpapier.
Een stukje roze papier met een streepje en het plaatje.


Onder het plaatje ook een roze stippenpapier. 
Erboven de tekst die ook een randje heeft van glanskarton.


Nog een vlaggetjes stans erboven en hier en daar wat woordjes "zoet".
Aan de binnenkant ook nog een roze stippenpapier en verder nog niets.
Als ik weet waar deze kaart naar toe gaat dan komt er nog een tekst bij.
Wel dit is het dan mijn roze zoete kaartje!

Ik wens jullie een fijn weekeinde toe en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.




3 opmerkingen:

  1. Prachtige zoete kaart laat je zien…mooi gemaakt! Je was er vast even zoet mee 😂
    Groetjes en fijn weekend
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zoete kaart met een lekker plaatje, leuk dat stipjes papier erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en een lekker plaatje om van te smullen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen