vrijdag 25 augustus 2023

Bij ons aan de kust!

 




Ik heb een kaartje gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches.



Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop diverse blauwe papieren met een ander cardstock of hologrampapier erachter.
Het plaatje is een strandgezicht met een schelp.


Ik heb er zelf nog een stansje van een schelp bij gedaan.
En ook nog een fles met een papier erin is aangespoeld.


Daar bij een tekst die ik zelf heb gemaakt!


Een leuk en zonnig strandkaartje toch?
Vind ik altijd leuk naar iemand te sturen die in de zomer jarig is!

Deze kaart doet mee met de uitdaging van Cheerfull Sketches

Wel dit is het weer. 
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.






7 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart naar aanleiding van de sketch ,vind ik altijd lastig om te doen.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het zeethema en de leuke sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is heel erg leuk.
    De kleuren passen goed bij het thema.
    Bedankt dat je meedoet met onze augustus challenge van Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi strandkaartje, Marijke.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie strandkaart heb je gemaakt, echt hee zomers en leuk met de aangespoelde fles erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart is het geworden met de sketch van Cheerful Sketches Marijke, groetjes Bea(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke maritieme kaart ! Bedankt voor jouw deelname bij Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen