maandag 14 augustus 2023

Vlinders!

 


Vandaag een kaartje gemaakt met vlinders.
Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een rood en oranje papier.
De bovenste heb ik bewerkt met inkt in diverse kleuren en daar de mooie stempel met de vlinder.
Deze heb ik ook nog een beetje ingekleurd en wat glans stiften gebruikt voor een mooi effect.



Onderaan nog een vlinder die ik ook bewerkt heb met inkt en wat druppels met de pearlpen voor het lijfje.


Deze kaart doet mee met de uitdaging van Knutsel en Kadootjes want daar vragen ze vlinders.

Wel dit is het weer voor vandaag. Donderdag weer een kerstkaartje.
Bedankt iedereen voor je bezoekje en groetjes 
Marijke.




7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt Marijke....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en de grote vlinder
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik mooi zeg.
    Wauw, heel leuk, de romantische uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie gestempelde kaart met grote gestempelde en kleinere losse vlinder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart heb je gemaakt met de gestempelde vlinder en leuk die fel gekleurd erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje voor onze challenge bij K&K Marijke. Gezellig dat je met ons mee doet.
    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen