donderdag 10 augustus 2023

Week 32 bij 52 WTC.




Week 32 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Bij 52 WTC kunnen jullie zien wie de winnaars zijn geworden van de kaartjes met "Nostalgie" van Miranda.
Dames allemaal gefeliciteerd!

Vandaag heb ik een blauw kaartje met goud voor jullie! 
Ik heb er een sketch bij gepakt voor de inspiratie.

Ik ben begonnen met een donkerblauwe cardstock en daarop nog een donkerblauw dp met allemaal sterren.
Aan de zijkant een strook met gouden sterren.



De cirkel is ook van goud met een mooie stansrand en het plaatje is een mooie kerstbloem met kerstballen ook in het blauw.
Een paar gouden strookjes met sterretjes onderaan en de tekst ook in het goud.


Ook aan de binnenkant donkerblauw papier met sterren en een gouden stel engeltjes. 
Er zal nog een tekst bij komen maar die maak ik later bij het schrijven van de kaarten.


Dit is mijn kaartje weer. 
Veel goud, maar ik vind dat wel mooi met het donkerblauw.
Veel succes allemaal met jullie kaartje. 

We zitten nog in de vakantietijd dus ik ben benieuwd wie er allemaal meedoen.
Ik zal het zien, want ik kom zeker even bij jullie langs!
Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes.
Marijke.




13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie kleuren combinatie blauw en goud tinten het plaatje past er zo mooi bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie chique kaart heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op een tip Kerst.
    Mooie combinatie, donker blauw met goud.
    Ik kocht laatst bij Action een blok met dp, tekst en plaatjes, ook met blauw en geel/goud. Heel feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! En zeker combineert goud mooi met donkerblauw! Leuk ook de binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart laat je zien…chique met dat goud!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een hele chique kaart van gemaakt in dat blauw met goud! geniet nog van de vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel sjiek, dat blauw met goud, Marijke! Mooie kaart.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kerstkaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige kerstkaart in het donkerblauw met het goud erbij, ook een leuk plaatje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Marijke dat diepe blauw met het goud. Een mooie feestelijke kerstkaart die er tot in de puntjes verzorgd uitziet.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart in deze mooie kleuren.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooie en feestelijke kaart en ook binnenin is ze heel mooi afgewerkt. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen