woensdag 30 augustus 2023

KKT met de kleuren mintgroen en zachtroze.

 


Vandaag is het weer de laatste woensdag van de maand dus een KKT bij Martina.

We hebben de kleuren mintgroen met de nieuwe kleur zachtroze.
Een mooie combinatie!

Ik had nog een zachtroze slimlinekaart liggen met een gat erin dus deze maar eens erbij gepakt.
Achter het gat een roze stip DP en bovenop in het gat een stans van bloemen die er precies in past.
Aan de onder kant van de kaart een paar mintgroene designpapiertjes en daarop een paar zelfgemaakte bloemen van roze.



Bovenaan de letters "Happy" dubbel uitgestansd in de gevraagde  kleuren.
"Birthday" ook dubbel uitgestansd maar met een effen roze erachter en dat zie je niet zo goed op de foto.



Aan de binnenkant van de kaart heb ik nog een keer de bloemen gestanst maar dan andersom en deze op de andere geplakt.



Verder nog een groen papiertje net als de voorkant en de roze cirkel. Alles in de kleuren van het KKT.
Een leuk kaartje geworden toch?
Ben benieuwd wat  de andere leden allemaal gemaakt hebben. 
Ik ga zeker kijken, jullie ook?

Ik heb een nieuwe computer en ik merk dat ik niet meer bij iedereen een commentaar kan geven. Het blauwe balkje van Google houdt dat tegen. Weet een van jullie nog wat je daar ook alweer aan moet doen? Ik hoor het graag.

Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.




15 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Marijke! Leuk als je iets kunt gebruiken dat er nog lag!
    Ik las bij Martina dat het kan helpen om ipv in chrome in Microsoft Edge (ook internet) werkt.
    Sterkte,
    groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He leuk hoe je die open bloemenstans hebt gebruikt ! Hele mooie kaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een superleuke kaart in deze kleurtjes en wat heb je een mooie bloemenstans gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is dit
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige slimline kaart in de KKT-kleurtjes, fleurig!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een keileuke kaart met die inkijk
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige slimline kaart heb je gemaakt Marijke, heel mooi in de kleuren van het KKT. groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart met mooie bloemen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marijke. Jij heb hetzelfde papier als ik, wat leuk. En ook een doorkijkje zoals bij Martina. Hihi, wat grappig. Heel mooi kaartje is het!
    Heb je gelezen bij Martina over die andere browser? Misschien helpt je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Marijke en ook de binnenzijde van je kaart heb je leuk afgewerkt. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De zeker en mooie kaart Marijke. Mooi met die bloemen. Ik herken jouw probleem, ik heb dit op de iPad en telefoon dat ik niet bij iedereen kan reageren. Bij sommigen helpt het dat diegene iets aan hun instellingen doen, maar ook nu, ik zit achter de iPad , kan ik niet bij iedereen reageren. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke combinatie van de verschillende bloemen op deze kaart, mooi met het doorkijkje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goed idee!
    Mooi hoor, het bloemige doorkijkje.
    De kleuren combinatie is mooi hè?!
    Helaas kan ik je niet helpen met je computer vraag.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marijke,
    Nu pas tijd om een blogrondje te doen...
    Leuke bloemenkaart werd het...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke fleurige kkt-kaart ! Ik kan ook op een aantal blogs niet reageren, maar dat komt door mijn anti-virusprogramma. Alsof blogs gevaarlijke sites zouden zijn...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen