donderdag 17 augustus 2023

Week 33 bij 52 WTC.


Week 33 met de kerstkaartjes bij 52 WTC

Vandaag een leuk kaartje van drie beestjes die aan het zingen zijn op een ijsschots.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar een grijs wit  papier op een rood papier.
Een stuk glans papier die ik door de embossing heb gehaald.

 

het plaatje van de diertjes is een stukje van een oude kaart die ik opgestuurd heb gekregen.
Nog een rode muzieknoot erbij.


De tekst in het zwart met een rode sneeuwpapier erachter.


Dit is mijn voorbeeldkaartje weer voor jullie.
Bij 52 WTC laten Suzan en Martina ook een mooi voorbeeldkaartje zien.
Ik wens jullie veel succes met de kaartjes en ik kom zeker even langs bij jullie.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.

12 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de gezellige beestenboel erop, ik hoor ze hier zingen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje met deze gezellig 3 tal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi muzikaal kerstkaartje.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart met dit vrolijk zingende stel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk trio !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel gezellige kerstkaart met die vrolijke diertjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie muzikale kerstkaartjes Marijke , fijne restdag
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vrolijke kerstkaart met die zingende diertjes Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Marijke,
    Wat een leuke winterkaart maakte je!
    Leuk dat je ook dat huisjespapier hebt. Soms laat ik mij leiden door het papier dat ik gebruik. En in die blokken zitten meestal wel leuke teksten. Dan heb je niet veel meer nodig om een leuke kaart te maken.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke muzikale kaart, Marijke! En je paardenkaart van vandaag voor je schoondochter is ook erg grappig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Recycling, zo leuk om te doen.
    Het is een leuke, vrolijke kaart en met dat bling bling achtergrondje echt Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen