vrijdag 18 augustus 2023

Een feestje!

 



Vandaag een vrolijk verjaardagskaartje.

Deze serie van stempels van de paarden heb ik al een tijdje in huis en nu dan een kaartje mee gemaakt!
De stempels van de paarden gekleurd met de copics en op een cirkel geplakt.
Verder ben ik begonnen met een witte cardstock en daarop een beige papier en eronder een randje met zilver hologrampapier.
Daarop een stukje dp met een houtstructuur. 



De paardenhoofden verschillend opgeplakt op de cirkels en deze naast elkaar op de kaart gemaakt!


Bovenaan de kaart diverse slingers van glanskarton en mooie glimmende ballonnen eraan van sneeuwpapier.
Aan de binnenkant nog een mooi paard van de stans van Marianne. Ik heb hem ook een feesthoedje opgegeven.


Dit wordt een kaartje voor mijn schoondochter. 
Zij is gek van paarden en zit liefst de hele week in de manege.
Ik hoop dat ze hem leuk vind.
Wel dit is het weer voor vandaag.
 Ik wens jullie een fijne dag en laten we hopen dat het goed weer wordt van het weekeinde.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes Marijke.





3 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke stempels echt voor een paardenfan leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is toch zonde om die stempels niet te gebruiken Marijke.....zeker als je daar zo'n MOOI kaartje mee hebt gemaakt voor je schoondochter.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn keileuke stempels, je maakte een hele mooie kaart en wat leuk, het paard in de binnenkant,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen