zaterdag 31 augustus 2019

Butterfly kisses!


Vandaag een kaart met vlinders!
Ik had een pakje papier bij de action gekocht en daar zaten veel vlinder-en andere mooie papiertjes in.

Ik ben begonnen met een lichtblauwe cardstock en daarop een blauw papier waar glans in zit.
Daarop het vlindertjespapier die ik op een blauwe ondergrond heb geplakt.




En daar weer een glanzend blauw papier zodat de randjes er wat uit springen.




Aan de bovenkant een tekst met daaronder ook het glanzende blauwe papier en een vlinder die ik uit een papier van het boekje heb geknipt.
Nog een blauw lint over het midden en dat is het wel!
Een vrij rustige kaart verder maar de vlinders zijn al goed aanwezig!

Deze kaart doet mee me de uitdaging bij Creative Sketchy girls met: vlinders .
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, laat het gerust weten!
Voor nu geniet nog van deze mooie dag want het weer gaat veranderen.
Wij gaan een weekje naar Overijssel naar de Holterberg! 
Hopelijk toch nog een beetje droog weer daar.
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

Ik zag net dat ik  in de top 3 staat bij 4 Seasons, leuk hoor! Met dit kaartje:



14 opmerkingen:

  1. Mooie vlinderkaart!
    De uitdaging is gelukt.:)
    Vlinderpapier is erg mooi.
    Heel veel plezier bij de Holterberg, Mooie natuur met bloeiende heide.
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker mooi papier Marijke en je maakte er een vrolijke kaart mee. Die tekst past er natuurlijk top bij. Ik ben blij dat het wat minder warm wordt maar ik wens je zeker mooie dagen op vakantie :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zeg, dat wordt weer naar Action als ik terug ben! Heel mooi kaartje met prachtig papier!
    En veel plezier op de Holterberg. Mooie omgeving en je kunt er goed eten! En Rijssen is dichtbij, ga je nog naar Hobbyvision??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren heb je gebruikt, wel hard blauw maar ook weer heel chique. Kan prachtig met de vlinders. Bij onze Action heb ik het trouwens niet zien liggen, dit papier. Dat verschilt nog weleens lijkt het. Fijne vakantie gewenst! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje, mooie combinatie van kleuren, de action heeft vaak heel mooi dessin papier kijk er ook regelmatig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart.
    De sketch is een oudje hè, die gebruikte ik ook voor verschillende kaartjes.
    Dat glimmende papier maakt de kaart wat chiquer, ik vind dat wel heel mooi, vooral mooi bij de vlinders passen.
    Geloof het of niet, maar wij hadden gisteren een feestje vlakbij de Holterberg.
    Héél warm, tot kwart voor 9 buiten, maar toen word het héél donker en hebben we echt noodweer gehad..... anderhalf uur lang, daarna weer rustig.
    Nu is het flink afgekoeld, maar lekker weer hoor. Je gaat je er vast vermaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind vlinders ook erg mooi. Een heel mooi kaartje zo!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje met de vlinders!
    En proficiat met je top 3 plaatsje op het 4 Season blog..
    Veel plezier in Overijssel, wij hebben erg genoten in onze vakantie daar. Zowel van de omgeving, het eten en de rust als van de gemoedelijke sfeer en lieve mensen.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje met al deze vlinders! Gefeliciteerd met je top 3 plaatje, altijd leuk. Veel plezier in Overijssel, geniet ervan!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie vlinderkaart Marijke, gefeliciteerd met je toppertje en ik wens je nog een fijn weekje vakantie
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, erg mooie kleuren! Hele fijne vakantie, omgeving Holterberg is erg mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie creatie Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Wonderful card Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooie kaart, ik vind het achtergrondpapier op de horizontale strook schitterend!
    Fijn dat je meedeed aan onze vlinderchallenge! Hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij!
    Nancy DT Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen