donderdag 8 augustus 2019

Week 32 bij 52 WTC.


Week 32 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

We hebben eerst de top drie van de uitdaging van vorige week:
De top 3:
1. Margriet (2)
2. Mieke (7)
3. Annie (29) en By Maura (25)
De random winnaar is nr 30 en dat is Jacqueline geworden.

Dames allemaal van harte gefeliciteerd!
Deze week heb ik een Scandinavische kaart gemaakt! Ik blijf een rode kaart gewoon heel mooi vinden en dit Scandinavisch papier heeft veel rood!


Ik ben begonnen met een rechthoekige witte cardstock en daarop een grijzig papier uit het blok van Studio Line.
Daarop diverse rode DP en het plaatje.


Het is een rendier, dus dat past er mooi bij!


Verder veel bloem en vastgemaakt met een rood knoopje en touwtje.


Verder nog wat knipsels van Studio Line maken het wel af.

Gelukkig is het weer een beetje draaglijker geworden. 
We gaan deze week de buitenboel schilderen, tenminste als de stelling staat! Dat is nog wel een dingetje!! Dus hopelijk geen regen deze week!!
Ik wens jullie veel succes met de kerstkaartjes en ben je op vakantie, geniet ervan!
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.




17 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Marijke ,dat rode blijft mooi en warm
    Groeten van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart, leuk sfeertje!
    Succes met de schilder-klus...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke scandinavische kaart, de bloem is een mooie blikvanger. Veel succes met schilderen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke rodere kerstkasrt Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie rode kerstkaart met een grappig plaatje! Morgen komen er een paar buien geloof ik. Dat wordt misschien snel schilderen. Succes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat eenmooie kerstkaart Marijke.
    En succes met het schilderen...wij zijn ook bezig , heel karwei, wij hoeven gelukkig geen steiger...alles begane vloer.
    maar je moet er zo vaak af vanwege het weer!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een mooie kaart, prachtig met dat rood, en super versierd ! Succes met de werken ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart met een leuk plaatje Marijke. Rood-wit blijft mooi qua uitstraling vind ik. Leuk dat kleine sokje erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Scandinavisch kerstkaartje, Marijke. Rood is altijd mooi!
    En ik wens je goed schilderweer toe!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke Scandinavische kaart, Marijke. Succes met schilderen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou ook van deze kleuren op een kerstkaart, mooi plaatje en een leuke poinsettia, succes met schilderen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart!..hou ook wel van deze kleuren.
    Succes met het schilderen van de week..regen hoeft van mij ook niet maar minder warm mag wel. Maar aan de pijn in mijn handen en voeten te voelen merk ik toch dat het weer gaat veranderen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rood kan altijd voor de kerst.
    Mooi hoor.
    Bij jou ook deze week, met als bij mij, een leuk plaatjes Als blikvanger op de kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje in mijn favoriete kerst kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart Marijke.
    Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. met wat vertraging, sorry.
    Heel mooie rode kerstkaart met een superlief plaatje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen