zaterdag 3 augustus 2019

Life's a breeze.


Ik heb een zomers kaartje voor jullie want tenslotte is iedereen nu bezig met de zomer en vakantie toch?
Dit kaartje heb ik ook gemaakt tijdens mijn vakantie en ik heb de meeuwen er thuis bij gedaan.


Ik ben begonnen met een grijs cardstock en daarop een grijs streepje!
Daarop het plaatje van de strandhuisjes en een stansje van een huisje!
Aan de deur een kaartje Happy Summer!


Ik vind die huisjes altijd zo leuk aan een strand. Ik moet daar ook altijd foto's van maken als ik met vakantie ben! Hebben jullie dat ook?


De meeuwen en de roeiboot heb ik er later bij gedaan want die heb ik pas besteld en gekregen. 
vind het een mooi maatje van de zeemeeuwen, ze passen goed bij de kaarten.

Er zijn altijd heel wat mensen in de zomer jarig, dus dit soort kaarten komen altijd van pas!
Ik bedankt jullie voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.


Deze kaart doet mee met de volgende challenges:






8 opmerkingen:

  1. Ik kom gelijk in de zomerse sferen.
    Wat een vrolijke, beetje chique kaart is dit.
    Die strand huisjes zijn geweldig!
    Ooit mocht ik eens in zo'n huisje slapen, met vriendinnen en onze oudste kinderen, zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en ik vind die huisjes ook zo schattig! Wat een mooie zeemeeuw is dit. Waar is-ie van?
    Een heel mooi zonnig geheel zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke zomerse strandkaart met die huisjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie rustige(kleur) zomerkaart!
    Leuke details erop.
    Het bordje aan de deur is ook grappig:)
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke zomerse kaart Marijke. Mooi zoals je het plaatje en de leuke zomerse stansen gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie strandkaart Marijke, leuk met de stansjes erbij. Ik vind de strandhuisjes ook altijd erg leuk, ik maak alleen niet altijd een foto, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke zonnige zomerkaart
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card. Thanks for playing our challenge at CCC Digi Creations. Good luck!
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen