woensdag 28 augustus 2019

KKT bij Martina met de kleuren kopergroen en steenrood!




De laatste woensdag van de maand augustus dus weer een kleurencode bij Martina .
We hadden vorige maande de kleur kopergroen en daar komt nu steenrood bij!
Eerst dacht ik oei, wat moeilijk en wat is dan precies steenrood!
Maar ik ging eens kijken tussen mijn papier en vond diverse kleuren rood wat wel steenrood mag heten!
Ik had nog mooie plaatjes van Studio Light die er mooi bij pasten dus ik heb deze keer eens twee kaartjes gemaakt! Voor mij een unicum hoor!



Ik begon met deze en daar heb ik vrij donker rood gebruikt. Diverse papiertjes op elkaar en de randjes ertussen.


Het plaatje is een klassiek plaatje van bloemen en daar heb ik nog een paar doorzichtige druppels met de pearlpen op gedaan!


Zelf een paar bloemen gemaakt in de kleuren en daar een pareltje op geplakt.


Bovenaan nog een randje en de tekst.



De tweede kaart is een ticketmal geworden en daar diverse papiertjes met lichter oranje/rood.


Ook zo'n mooi plaatje


Ook dezelfde bloemen onderaan gemaakt.


En zo ziet het eruit als hij dicht is!
Mooi toch?
Ik ben tevreden met beide kaarten.

Ik ben benieuwd hoe het jullie is vergaan! Vonden jullie het moeilijk? Eerst dacht ik nog groen en rood dat zijn kerstkleuren maar ik wilde perse geen kerstkaart maken!
Bij mij is het gelukt! ik kom zeker bij jullie kijken, ben zo benieuwd! 
Voor nu wens ik iedereen een fijne dag en bedankt voor je bezoekje,
Groetjes Marijke.







22 opmerkingen:

  1. prachtige bloemenkaartjes in de kleuren van het KKT! Ik heb wel eens een kerstkaartje gemaakt voor het KKT, ik werk dan niet zo snel met plaatjes, maar had er eentje op mijn tafel liggen met de perfecte kleurtjes...
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er helemaal leuk uit ! mooi kaartje heb je gemaakt
    fijn dat je er (weer) bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, 2 kaartjes nog wel. Wat een inspiratie had je, Marijke. Mooi gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, jij had zelfs afbeeldingen die passen bij de kleurenuitdaging! En dessinpapier! Heel mooie kaarten!
    Ik vond het wel een uitdaging, ja, vooral het vinden van de kleuren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten Marijke!! Heerlijk al je zoveel inspiratie hebt.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten Marijke, leuk dat het allemaal zo goed combineert hè. Bedenk net dat de kunstenaar van het beeld dat ook wel gedacht moet hebben . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes Marijke! Er is veel op te zien, knap gedaan in de KKT-kleuren! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ben weer lekker bezig geweest. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie romantische kaart heb je gemaakt.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige, romantische kaart Marijke! Erg mooi gedaan tot in elk detail! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beide kaarten zijn heel mooi geworden Marijke. ik ben weg van je zelf gemaakte bloemen, echte blikvangers en de kleuren zijn heel geslaagd zo hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap hoor.
    Ik zou al dicht klappen bij de kleuren, als je er niet meteen iets in ziet kan ik helemaal niet meer denken.
    En jij maakte gewoon 2 kaarten!
    Leuk, vooral dat aparte model, daar hou ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi al die laagjes! En dan ook nog twee van die prachtig kaarten!! Leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen draai aan deze moeilijke combinatie geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan! En dan ook meteen 2 kaarten in de gevraagde kleur.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten in de gevraagde kleuren en ook hele mooie plaatjes erbij, echt heel mooi gedaan
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave kaart is het geworden in deze kleurencombinatie! Mooi model!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sjonge Marijke, wat een mooi kaartje is dit! Vind ik erg knap om in 2 kleuren zo'n volle kaart te maken. Daar ben ik zelf niet zo goed in.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Marijke,

    Feestelijke kaarten maakte je!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 't is me gisteren niet gelukt om langs te komen, de wifi was niet alleen de oorzaak, de adapter van mijn computer heeft het gisternamiddag begeven, maar ik ontdekte het pas 's avonds, dus vandaag op zoek naar een nieuwe adaptor.
    Je kaartje vind ik leuk
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze is leuk zeg. Mooie en warme kleuren zijn het toch. Je denkt vaak aan strakke kaarten, maar jij laat zien dat het heel anders kan. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen