donderdag 15 augustus 2019

Week 33 bij 52 WTC.


Week 33 bij de kerstkaartjes van 52 WTC.
Ik heb heel veel kaartjes in mijn vakantie gemaakt en dit is er ook eentje van!
Een lekkere beker met warme chocolademelk!


Ik ben begonnen met een donkerrode cardstock en daarop een DP ook donkerrood! 
Nog een DP uitgestanst en daarop het plaatje van een lekkere kop choco met slagroom!


Daarop een vierkant van zilverpapier en de twee bekers met ook een toef slagroom!


Het is een stansje van Ali.


Onderaan de kaart ook eentje en een tekst.
Nou bedenk ik dat ik er nog een "prettige kerst" op moet doen!!
Dat was ik nog vergeten! Komt goed!

Weer een kaartje af, de stapel groeit gestaag.
Ik ga eens tellen of ik er niet genoeg heb, ik heb er nl nog heel veel aan jullie te laten zien die ik in het voren heb gemaakt, dus ik ben al dik aan de 52!
Wel, iedereen een fijne dag vandaag en bedankt voor je bezoekje,
Groetjes Marijke.







16 opmerkingen:

  1. toffe kaart met die lekkere chocomelk (voor mij mag het zonder slagroom, maar op de kaart natuurlijk veel mooier met zo'n toef er op....)
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart in rood! Leuk met de kopjes ! Ziet er lekker uit! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker al die bekers warme chocolademelk met slagroom! Ik krijg er trek van. Leuk kaartje is het geworden! Je hebt al lekker veel kerstkaarten! Ik heb er precies 33 volgens mij.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk warm kerstkaartje Marijke , met slagroom mm
    Fijne dag hoor , gtjs vna Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! En de tekst vind ik helemaal top.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met die heerlijke dampende chocolade met slagroom!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik krijg helemaal zijn in wanne choco met slagroom, mmmmmm.
    De tekst is geweldig, haha, ik hou daar wel van.
    Ik ga rustig door met mijn kerstkaarten.
    Heb er nog geen 30.
    Ik heb er ongeveer 45 nodig, maar als ik teveel heb geef ik wat zelfgemaakte aan mijn schoonmoeder, die kan ze dan versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart!..krijg spontaan zin in een warme choco met slagroom.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje, mooi in die roodtinten!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke tekst heb je gebruikt op je mooie kerstkaart, leuk de combinatie van plaatje en stansen, ik heb nu 57 kaarten en moet nog even door,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuk kaartje! Ik krijg gewoon zin in warme chocomel. EN die drink ik echt alleen als het buiten ijs- en ijskoud is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke winterse kaart heb je gemaakt
    Laat de kou en sneeuw maar komen
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart. En warme chocomel met slagroom gaat er altijd in, helemaal wanneer het buiten koud is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje met een lekkere warme chocolademelk erbij!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een warme kerstkaart. Ik vind bijna al jouw kaarten een inspiratiebron.

    BeantwoordenVerwijderen