donderdag 29 augustus 2019

Week 35 bij 52 WTC


Week 35 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Het is de laatste donderdag van de maand augustus, dus weer een leuke uitdaging erbij.
Deze keer koos Monique voor engeltjes. En heel veel engeltjes, want het liefst drie of meer!
Nou ga daar maar aanstaan! Ik vind het moeilijk hoor! Ik heb helemaal niets met engeltjes en heb ook geen papier of andere dingen, dus dat werd heel erg zoeken.


Ik heb maar weer eens gekeken op Pinterest en vond daar wel wat leuke plaatjes.


Dus een plaatje met drie engeltjes, dat is al wat!
Verder heb ik de kaart vrij donker gehouden omdat ik zwart papier had met zilver die ik ooit in een kasteel in Frankrijk heb gekocht!
Dus gecombineerd met roze en zilver gaat het prima!


Bovenlangs een zilveren randstansje, en achter het plaatje een zilveren glitter cirkel met sterren.
In de hoek nog een roze strikje van voile stof.


Achter het plaatje ook nog een glitter roze lintje en onderaan een sterretje.
De tekst bij het plaatje.
Toch nog een kaartje gelukt met engeltjes!

Ik ben benieuwd of jullie het moeilijk vinden, misschien denk ik wel te moeilijk hoor en is het heel simpel! Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken.
Voor nu wens ik jullie een fijne dag en veel knutselplezier.
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.




19 opmerkingen:

  1. Ondanks dat je het een moeilijke uitdaging vond ..is het je toch heel mooi gelukt met de engeltjes Marijke..prachtige kleurencombinatie is het...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden hoor! Ik heb ook niets speciaals met engels, maar heel goed gelukt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een heel leuk kaartje een beetje nostalgisch
    mooi gecombineerd met kleur
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart met een zilveren sterren randje wwooww.
    Een gezellige donderdag ...grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, Marijke. En papier uit een kasteel in Frankrijk, dat is extra bijzonder.
    Je engeltjes zijn schattig, goed opgelost. Ik vind het wel een leuke uitdaging.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou het is niet te zien dat je het een moeilijke uitdaging vond...vind het een prachtige kaart!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje maar engeltjes zijn niet mijn ding. Ik sla deze challenge (denk ik) over.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze vintage kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je engelenkaart super geslaagd. Mooi papier uit het Franse kasteel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig is het je toch gelukt om iets met engeltjes te vinden Marijke en je hebt er een hele mooie kerstkaart mee gemaakt. Ik heb heel veel spulletjes met engeltjes, ben er dol op ;p dus eens kijken of ik iets kan maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is inderdaad een moeilijke opdracht.
    Ik ben ook helemaal niet voor engeltjes, maar toch vind ik dat je er een mooie kaart mee gemaakt hebt.
    De afwerking vind ik prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje heb je gemaakt Marijke voor de Engeltjes Challenge..
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart voor deze challenge !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie voorbeeldkaart voor de challenge van 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is je gelukt om een leuke kaart te maken met engeltjes. Ik heb er ook niets mee. Heel mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zeg, heel chique!!
    Komt die de kleuren combinatie.

    Ik vind het ook best lastig, Engeltjes.
    Het grappige is, dan zie je kaarten van de anderen en dan denk je, ""Oh ja, zo had het ook gekund".
    Dan lijkt het gewoon heel simpel.
    Ik ben dus ook heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, ik vind het ook en hele uitdaging! Het is jou prima gelukt hoor! Ik vind het een prachtige kaartje en het plaatje is ook super geschikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt er een prachtig kerstkaartje van weten te maken, mooi plaatje uitgezocht! Wij vonden het ook een lastige uitdaging.. hebben uiteindelijk papier gevonden met engeltjes erop!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hou van engeltjes, helaas kan ik nu niet mee doen. Jouw kerstkaart is mooi geworden, met het leuke plaatje en papier
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen