dinsdag 15 december 2020

Een nieuwe uitdaging bij G.C.C.

 


Vandaag nog de laatste uitdaging van dit jaar voor Girlz Creative Crafts.

De uitdaging is: ALLES MAG. Als het maar met een plaatje is!


Voor deze uitdaging heb ik twee kaartjes voor jullie! Ik ben namelijk nog eens goed aan de gang geweest met de stans van Marianne met al de vierkantjes. Ik maakte er gelijk twee want ik had nog een paar kaarten tekort.


De eerste kaart is gemaakt met rood en alles op een zilver papier geplakt. Ik heb deze twee keer uitgestanst en de rand zit bij de andere kaart.


Wat kleine plaatjes en een tekst. Verder heb ik wat winterse dingetjes uitgestanst van een papier dat heel wollig aandoet! Dus de wanten en de muts lijken net echt gebreid!

Op de andere kaart heb ik de restjes van het rood en geruite papier gebruikt en de rand van het zilver.
Geeft net even een ander effect.


Hierop heb ik de tekst voor de kerst uitgestanst en verder wat kleine plaatjes erbij.
Het ruimt wel lekker op met al die plaatjes! 

Ook hier een paar sokjes uitgestanst van papier met een gebreide look! Nog een glitter sterretje ernaast voor de glimmertjes! Ik vind ze leuk geworden en vind deze stans wel steeds leuker worden. Wat vinden jullie ervan? Leuk toch?

Doen jullie allemaal nog mee met de nieuwe uitdaging, het hoeft dus helemaal geen kerst te zijn hoor, het mag van alles zijn! Jullie hebben de tijd tot 14 januari! Heel veel succes maar en ik kom zeker even langs als mijn beveiligingsprogramma jullie niet weigert want dan kan ik er niet bij, sorry!

Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes







7 opmerkingen:

  1. Twee leuke kaarten Marijke.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice card, Marijke!
    Wish you a Merry X-mas! Hugs xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, leuk met de verschillende papiertjes. Slim om er meteen 2 te maken.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 Hele leuke kaarten Marijke. Er zitten plaatjes genoeg op.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat geeft zo'n leuk effect al die vakjes.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaarten Marijke, leuk om alle vakjes te bewonderen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen