donderdag 3 december 2020

Week 49 bij 52 WTC.



Week 49 van de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
Deze week nog de uitdaging van Ineke met de liftkaartjes.



Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de sketch.
Ik heb geen stansjes van Marianne wat beertjes ed. betreft dus ben ik met een berenstempel aan de slag gegaan.


Ik ben begonnen met een groene cardstock 10 x 15 en daarop diverse papiertjes.


De stempel ingekleurd met de copics en op het rondje geplakt.

Nog een cirkel met de tekst die ik ook ingekleurd heb met een glitterstift.

Deze kaart valt me ook alles mee! Ik vind dat ik goed geslaagd ben met de voorbeelden, wat jullie?
Bij mij gaan de kaartjes gelijk na de sinterklaas de deur uit dus ze staan al klaar! Zijn jullie ook al zover? Ik ben benieuwd wie er allemaal meedoen met de uitdaging! Ik kom vandaag zeker nog even langs. Ik wens iedereen een fijne dag en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.

20 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje leuk lift heb je gemaakt wat een mooi dp papier heb je gebruikt
    bij mij gaan ook e kaarten na sinterklaas op de bus
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje Marijke...
    Hier zijn ze gisteren allemaal geschreven...wat een wek op drie na 100...
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi voorbeeld kerstkaartje heb je gelift voor deze uitdaging Marijke...
    en hier nog geen geschreven kerstkaarten , pfft ook weer een hele klus...de planning is dat ik dit ga doen aanstaande weekend ...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en hij is inderdaad goed geslaagd!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk !
    Mooi effect die ingekleurde tekst met de glitters!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is leuk geworden met die berenstempel.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lift heb je gemaakt met de leuke berenstempel.Ik ga dit weekend beginnen om de kaarten te schrijven, wordt weer een hele klus,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook jij hebt de kaart mooi gelift Marijke!
    Ik heb er al veel voorbij zien komen vandaag en allemaal weer anders.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Marijke..prachtig gelift!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie lift, Marijke.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie liftkaart heb je gemaakt Marijke! Leuk papier heb je gebruikt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie lift Marijke en je leuke beer is ook een gezellige blikvanger. Ik ga dit weekend mijn kaarten schrijven denk ik en dan maandag op de bus :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en prachtig gelift met fijne accentjes !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! Het is je goed gelukt om het voorbeeld te liften.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie uitwerking van de te liften kaart Marijke! Leuk is de ijsbeer, de glittertekst komt goed uit zo. Ook ik heb mijn kaarten al verzendklaar, altijd een fijn gevoel.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf liftkaartje, leuk met het beertje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. toffe liftkaart Marijke. Mijn Nl kerstkaartjes gaan morgen op de post.
    Ik kijk nog voor een kaartje nav je vraag hoor.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk met de sketch en de ijsbeer in de cirkel ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schattig kaartje Marijke! Erg leuk! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen